از سوی معاون اول رئیس جمهور:

دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار صادر شد

فرماندار سبزوار گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار صادر شد که درحال پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی هستیم.
خبرگزاری فارس: دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد برادران صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار با بیان اینکه هفته دولت زمینه‌ساز نشان دادن خدمات دولت خدمتگزار و نظام به مردم است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته منشا موفقیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف بوده و در این زمینه توانسته در حوزه سیاست خارجی، انسجام داخلی و کنترل اقتصاد و جلوگیری از رشد تورم موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

وی با بیان اینکه امروز توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور در دستور کار دولت قرار دارد، تصریح کرد: دولت با گفتمان عقلانیت و امید پا در عرصه توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور گذاشته و در این زمینه مهم‌ترین نکته‌ای که به آن توجه دارد رضایتمندی و رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی سید شهیدان دولت هستند، افزود: کارکنان دولت باید از این شهدای که ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودن الگو بگیرند و در راه خدمت به مردم مانند آنان باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار با اشاره به ویژگی‌ها و توانمندی‌های این شهرستان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شهرستان سبزوار عبور سالانه بیش از 20 ملیون زائر از محورهای مواصلاتی آن است که متاسفانه از این فرصت مهم آن‌گونه که باید در راه توسعه شهرستان بهره گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه واقع شدن شهرستان سبزوار در کلیدر شمال به جنوب و غرب به شرق و همسایگی ما با کشورهای شرقی مانند افغانستان و کشورهای آسیای میانه می‌تواند زمینه مبادلات بازرگانی را با این کشورها افزایش دهد، تصریح کرد: خوشبختانه مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم توسعه اقتصادی یک منطقه اعم از خطوط آهن، جاده و فرودگاه در شهرستان فراهم شده و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌داری کرد.

وی در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی سبزوار نیز گفت: خوشبختانه در جلسه‌ای که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار صادر شد که درحال پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

محسنی ثانی: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در بیش از 21 هکتار از اراضی زعفرانیه و آمادگاه ابوذر احداث می شود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما