معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار:

کشتارگاه دام سبزوارپس از واگذاری به بخش خصوصی 60 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است .

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: پس از واگذاری کشتارگاه دام بیهق به بخش خصوصی جهت بهسازی و تجهیز، در حال حاضر وضعیت این کشتارگاه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با بیان این مطلب افزود: در دومین جلسه کارگروه کمیته نظارت بر کشتارگاه سبزوار نمایندگانی از فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، جهادکشاورزی، دامپزشکی، اتاق اصناف، سرمایه گذار و اتحادیه قصابان حضور داشتند که پس از بحث و تبادل نظر در مورد برخی مشکلات کشتارگاه، بازدید میدانی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در این بازدید اعضای کارگروه از پیشرفت فیزیکی و نصب تجهیزات کشتارگاه که قرار است تا دو ماه آینده توسط سرمایه گذار از سنتی به نیمه صنعتی تبدیل شود ابراز رضایت کردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار نیز با اظهار اینکه با بهسازی کشتارگاه سنتی و تبدیل آن به نیمه صنعتی  در تلاشیم نواقص را در این کشتارگاه تا حد امکان برطرف کنیم، گفت: یکی از دغدغه های ما در این رابطه بهداشتی نمودن بهتر این کشتارگاه و تحویل گوشت سالم به شهروندان است.

جلال تعصبی گفت: این کشتارگاه تا اواسط مهرماه به بهره برداری خواهد رسید و از این پس کشتار دام ها خصوصا دام های سنگین با نظارت بهتری انجام خواهد شد.

گفتنی است در هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای سبزوار واگذاری کشتارگاه دام بیهق به بخش خصوصی تصویب شد که در آن مقرر شد کشتارگاه سنتی فعلی به کشتارگاه نیمه صنعتی تبدیل شود و سرمایه گذار در ازای آن 5 سال از این مکان بهره برداری و 30 درصد سود حاصل فعالیت کشتارگاه را به شهرداری پرداخت کند.

منبع :شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما