برپایی نمایشگاه کاریکاتورهای بین المللی صنعت نفت در سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی از آثار برگزیده کاریکاتور با موضوع نفت و انرژی را برپا کرده است.
مدیر شرکت نفت سبزوار در گفتگو با خبرنگار افتخاری اسرارنامه ضمن اعلام این خبر افزود : آثار موجود در این نمایشگاه مربوط به نخستین جشنواره بین المللی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد که در بهمن ماه سال90 در تهران برگزار شد ودر آن حدود 252 کاریکاتوریست از 48 کشور جهان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده بودند.
به گفته عیسی افتخاری این نمایشگاه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ بهینه مصرف نفت و سایر انواع انرژی و همچنین اطلاع رسانی عمومی خدمات دولت در این حوزه برپا شده است.
وی با اشاره به این که در سالهای گذشته اولین موزه صنعت نفت کشور در سبزوار راه اندازی شده و اینک نیز سبزوار یکی از نخستین شهرستان های کشور است که توانسته پس از تهران نمایشگاه کاریکاتورهای بین المللی صنعت نفت را برپا کند ، گفت شرکت  نفت سبزوار در تلاش است از این پس فعالیت های بیشتری در زمینه های فرهنگی داشته باشد.
این مسئول سپس اعلام کرد به دلیل وجود جایگاه های متعدد سوخت گیری در مناطق مختلف سبزوار ، هم اکنون میانگین معطلی مردم این شهر در صف های پنب بنزین به میانگین پنج دقیقه رسیده است که از این حیث سبزوار از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.
افتخاری در همین زمینه افزود اخیراً نیز در فاصله ای کوتاه چند جایگاه سوخت دیگر نیز در سبزوار و شهرستان های تابعه آن افتتاح شده است که به زمان معطلی مردم را در جایگاه های سوخت بیش از پیش کاهش می دهد.
گفتنی است نمایشگاه کاریکاتورهای بین المللی صنعت نفت ، از 8 شهریورماه جاری به مدت ده شب از ساعت 18:30 الی 21:30 در جنب موزه نفت سبزوار واقع در خیابان بهار ، برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.
لازم به ذکر است عیسی افتخاری از بهمن ماه 90 مدیریت شرکت نفت سبزوار را برعهده گرفته است. که پیش از وی این مسئولیت برعهده اسفندیار هندی بود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار ، مدیریت کل محسوب شده و کلیه شهرستان های غرب خراسان رضوی را تحت پوشش خدمات خود دارد.

نظرت را بنویس
comments

سرزمین سربداران

سلام چرا خبر داروسازی طاها رو حذف کردین؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما