روزنامه «شهر آیین» در سبزوار منتشر خواهد شد

جواد دباغی مقدم این روزها یکی از فعال ترین خبرنگاران و روزنامه نگاران سبزواری است. او که به تازگی یکی از شماره های نشریه «ندای کویر» را منتشر کرده است، حالا طی انتشار یک پست فیسبوکی از فعالیتش برای انتشار شماره جدید «خورشید کویر» خبر داده و مهمتر از همه اینکه از مخاطبان خود خواسته است، منتظر انتشار یک روزنامه با نام «شهرآیین» در سبزوار باشند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه انتشار روزنامه در اکثر شهرهای کشور به جز تهران و بعضی از کلانشهرهایی که همه مراکز استان های مهم کشور هستند، ادعایی بسیار سنگین است.با این اوضاع گرانی کاغذ و استقبال کم مردم از خرید مطبوعات کاغذی و رقابت شدیدی که بین روزنامه ها و سایت های اینترنتی سرگرفته و عمدتا به نفع سایت ها پیش رفته است، راه اندازی یک روزنامه در سبزوار بیشتر به یک رویا می ماند.

اما جواد دباغی مقدم هم روزنامه نگار تازه کار و کم تجربه ای نیست. اگر او می گوید منتظر روزنامه شهرآیین باشید، باید منتظر چاپ روزنامه شهرآیین باشیم. اما کیفیت و کمیت کار همچنین مدت زمان دوام آن را خدا بهتر می داند.

جدیدترین پست فیسبوکی دباغی مقدم و عکس متفاوتی را که وی برای این پست انتخاب کرده است ، در ادامه مشاهده می کنید:

پس از تجربه خوبی به نام "ندای کویر"

هفته آینده با "خورشید کویر" میهمان منزل و محل کار شما سبزواریان خواهیم بود.
خوشبختانه بیش از آنکه شایسته اش باشم مورد تفقد دوستان و دلسوزان دیار سربداران قرار گرفتم و این هفته وعده خود را برای استمرار مدنیت و عقلانیت توأم با امید و آگاهی بخشی با نشریه خفته دیگر شهرمان به سراغ شما خواهیم آمد.
با سپاس از همه متولیان فرهنگ و ادب و اقتصاد شهرمان، پیش شماره ای دیگر را به انتشار خواهیم سپرد. این بار با "خورشید کویر" می آییم.
صاحب امتیازی ندای کویر بر عهده دوست ارجمندم روح الله مهری است که به هنگام خود منتشر می شود و جناب خالصی نیز مدیریت مسئولی خورشید کویر را عهده دار است که یه اینجانب اجازه طبع داده اند.
با سپاس از دوستان

از همه علاقه مندان به توسعه خردورزی و عقلانیت سبزوار دعوت می کنم کار اینجانب را نقد منصفانه اما خالی از تعارف کنند، چرا که باور داریم باید نقد را از خود آغاز کنیم و سپس به چالش های پیش و روی شهرمان توجه کنیم.
خورشید کویر را در غرب خراسان بزرگ به اهتزاز درخواهیم آورد...
راستی منتظر روزنامه "شهرآیین" نیز برای دیارمان باشید.

منبع: صفحه شخصی جواد دباغی مقدم در فیسبوک

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جدیدترین شماره نشریه ندای کویر با یک علامت سئوال بزرگ

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما