طبق شنیده ها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار تغییر کرد

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی سبزوار تغییر کرد.

این خبر را صبح امروز یک منبع آگاه در تماسی تلفنی با خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه درمیان گذاشت و گفت: بعد از جلسه امروز که با حضور فرماندار و شهردار سبزوار برگزار شد، مقرر گردید، مهندس حسین دولت آبادی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار جایگزین محمدحسن پورکاوه در سازمان اتوبوسرانی سبزوار بشود.

محمدحسن پورکاوه حدود 10 بر سازمان اتوبوسرانی سبزوار ریاست کرده است و عملکرد او در این مدت موجب بروز نارضایتی هایی در برخی کارکنان و رانندگان این سازمان شده بود.(منبع1) ، (منبع2)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بازدید سرزده شهردار سبزوار از سازمان اتوبوسرانی

نظرت را بنویس
comments

علی برزویی

جناب اقای مهندس دولت ابادی ورزشکارمحترم باسلام انتصاب به جا و شایسته جناب عالی را به سمت مدیر عامل این سازمان تبریک عرض مینمایم ارزوی موفقیت و شادکامی را از خداوند خواستارم پاینده باشید علی برزویی راننده سازمان وعضو مرشدان برتر کشور

خوشم امد عده اى از بيکارى نشستن هى حرفهاى صد من ىه غاز ميزنن ميگن چرا شهردار پور کاورو عوض نميکنه کلى تهمت کلى افترا کلى.....به اين بنده خدا ميزنن با روند کاري و ادارى اشنا نيستن وتوقع دارن طى 1 هفته همه چى گلستون بشه.

افري دکتر جان

چه عجب یک گوشه ای از طالبی انقلابی را دیدیم

منبع آگاه شما یک زمانی چای ریز نبوده ؟؟؟؟؟؟؟

مشاور

بقول مردی که رفت آب را بریزید همان جایی که میسوزد

محبوبه

خدا را شکر، امیدوارم رانندگان محترم شهر به حقوق شان برسند

آق قاسم خسته نباشی . در این مدت خیلی تلاش کردی ولی به چه قیمت

مفتح

باز باران با ترانه . کم کم داره بوی تازه میاد امیدوارم آقای دولت با سابقه ای که از ایشان به جا مانده وضعیت اتوبوس رانی سبزوار را بهتر کند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما