مسوول روابط عمومی فرمانداری سبزوار

فرماندار ویژه سبزوار پشت در بسته ماند/ بازدید سرزده از ادارات اولویت فرماندار جدید است

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سبزوار به تازگی خبری تأمل برانگیز از پشت در ماندن فرماندار جدید این شهرستان در یکی از ادارات دولتی غرب خراسان رضوی خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این خبر ایرنا که در گفتگو با علیرضا نژاد هاشمی مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه سبزوار تهیه شده است، حاوی هشداری برای کلیه مدیران ادرات دولتی دیار سربداران است تا در ساعات کار اداری با دقت و جدیت در محل کار خود حضور داشته باشند.چرا که فرماندار دولت تدبیر و امید در غرب خراسان رضوی از این به بعد بازدید سرزده از ادارات تحت مدیریت خود را در دستور کار دارد.

متن کامل خبر ایرنا در این زمینه به شرح زیر است:

 بازدید سرزده / فرماندار با در بسته مواجه شد

سبزوار - ایرنا - مسوول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه سبزوار گفت: فرماندار این شهرستان در بازدید سرزده روز دوشنبه از برخی ادارات، با در بسته اتاق رییس یک اداره مواجه شد.

ˈعلیرضا نژاد کاظمیˈ به خبرنگار ایرنا گفت: فرماندار ویژه سبزوار در آغاز ساعت کار اداری امروز از یکی از ادارات این شهرستان بطور سرزده بازدید کرد که با حضور نداشتن رییس اداره و در بسته اتاق وی روبرو شد.

وی افزود: یکی از اولویت های کاری فرماندار جدید سبزوار بازدید سرزده از ادارات این شهرستان است.

وی اظهار کرد: احمد برادران در این بازدیدها، عملکرد، نحوه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی، تکریم ارباب رجوع، برخورد مدیران و کارمندان با مردم و حجاب کارمندان را مورد بررسی قرار می دهد.

مسوول روابط عمومی فرمانداری سبزوار افزود: این بازدیدها به طور مستمر ادامه دارد و در جریان آن مردم مشکلات خود را با فرماندار در میان می گذارند.

احمد برادران بیش از یک ماه است که به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار منصوب شده است.

شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

نظرت را بنویس
comments

ali

سلام آقای فرماندار رئیس نبوده کارمنداش که بودن تاکی میخواهید اینطور برخورد کنید جمع کنید این بساط رو آقای فرماندار شما وهمکارانتان ساعت چند سزکارید رییس اداره نمی تواند کار داشته باشد باید کارای شخصی اش را با شماهماهنگ کند؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما