مشاور شهردار سبزوار مدیر عامل سازمان پارکها شد

شهرداری سبزوار : مشاور شهردار سبزوار مدیرعامل سازمان پارک ها شد

صبح امروز طی مراسمی مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری
سبزوار با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری در محل سازمان پارک ها و فضای سبز برگزار شد.

به
گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهردار سبزوار در این مراسم با بیان اینکه تغییر و تحول در هر سازمانی امری طبیعی است، گفت: این تغییر و تحول باعث نوگرایی، تزریق فکر و اندیشه جدید در هر مجموعه سازمانی می شود.

دکتر طالبی با اشاره به اینکه در فضای سبز شهر
سبزوار با حساسیت های جدی شهروندان مواجه است، افزود: بیشترین پیامک هایی که به شهرداری سبزوار ارسال می شود در بخش فضای سبز است که این نشان از توجه ویژه آنان به عنوان یک مطالبه مردمی است.

وی با بیان اینکه ما در سازمان پارک ها و فضای سبز نیازمند مدیریتی محلی، کارا، بروز، چابک و برنامه ای هستیم، اظهار کرد:
سبزوار همانند نامش باید سبز و سرسبز شود.

شهردار
سبزوار از کمبود آب خصوصا در پهنه شمالی شهر سبزوار به عنوان مهمترین چالش پیش روی این سازمان یاد کرد و گفت: سازمان پارک ها با اعمال برنامه های مدون و دقیق باید این مشکل را برطرف نماید.

وی تصریح کرد: هرچند ما در شهرداری با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم اما این مهم نباید خللی در برنامه های این سازمان وارد و در اجرای امورش تاثیرگذار باشد.

دکتر طالبی نداشتن برند گونه گیاهی خاص را در
سبزوار جزو یکی دیگر از محدودیت های این سازمان برشمرد و افزود: باید این مهم طبق برنامه کار  در دستور کار قرار بگیرد.

وی همچنین بر مشارکت های مردمی در بحث فضای سبز تاکید کرد و گفت: فضای سبز متعلق به همه مردم است و آنان نیز باید در مقوله نگهداری به ما کمک کنند تا یک فضای سبز عمومی را در
سبزوار شاهد باشیم.

شهردار
سبزوار از پیشنهاد کاظم کرامت عضو شورای اسلامی شهر مبنی بر احداث پارک مدرسه و پارک اداره در سبزوار برای نخستین بار در کشور نیز استقبال کرد.

وی خواستار شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل سازمان فضای سبز شد و بر توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری
سبزوار نیز گفت: سازمان پارک ها با در اولویت قراردادن توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهر سبزوار در سال 84 تاسیس شد که خوشبختانه تغییرات خوبی در نگرش مدیریت و توسعه فضای سبز در این مدت توسط مدیرعاملان قبل صورت گرفت.

حسین بیدی با بیان اینکه با این نگرش توسعه 280 هکتار از فضای سبز سطح شهر شکل یافت، افزود: این سازمان با دارا بودن بدنه تخصصی و کارشناسان مجرب در تلاش خواهد بود برنامه های راهبردی مدون خود را به نحو احسن پیش ببرد.

وی با اظهار اینکه کمبود آب در سال های اخیر مشکل جدی را برای این سازمان بوجود آورده بود، گفت: با اعمال تدابیر و پیگیری های ویژه فضای سبز شهر
سبزوار در سال های اخیر به سیستم آبیاری قطره ای تجهیز شد و کمی از دغدغه های ما در این زمینه کاهش داد.

مشاور شهردار
سبزوار ادامه داد: سازمان فضای سبز به عنوان یک نهاد اجتماعی با کارکردهایی که دارد بیشترین حجم خدمت رسانی را در حوزه های مختلف با مردم داراست.

بیدی گفت: در تلاش هستیم با بهره مندی از مشارکت عمومی شهروندان در ابعاد مختلف خصوصا بحث نگهداری فضای سبز انشاء ا... فصل جدیدی را در سازمان باز خواهیم کرد.

حسین دولت ابادی مدیرعامل سابق سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار  نیز از همراهی و همکاری پرسنل این سازمان،
شهردار و شورای اسلامی شهر سبزوار برای تحقق بخشیدن به اهداف سازمان پارک ها در مدت 2 ساله اخیر تقدیر کرد.

گفتنی این مراسم با قرائت حکم ابلاغ حسین بیدی به عنوان مدیرعامل سازمان پارک ها و لوح تقدیر حسین دولت ابادی مدیر سابق و مدیر عامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری بکار خود پایان داد.

 

منبع :شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما