فرماندار سبزوار: سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویتهای دولت تدبیر و امید است

سبزوار - ایرنا - فرماندار سبزوار گفت: یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار است.

'احمد برادران' روز دو شنبه در جمع تعاونگران این شهرستان افزود: همه مدیران دستگاههای اجرایی سبزوار مکلف شدند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری، کارآفرینی و توسعه کسب و کار در این شهرستان مهیا کنند.

وی با بیان اینکه گفتمان ما توسعه در بخشهای مختلف است اظهار داشت: باید برای رونق بخش تولید و صنعت تلاش مضاعف کنیم.

فرماندار سبزوار خطاب به سرمایه گذاران و کارآفرینان نیز گفت: تمام دستگاههای اجرایی این شهرستان آماده همکاری با شما هستند.

وی با اشاره به ایجاد شرکتهای دانش بنیان دانشگاههای حکیم سبزواری و علوم پزشکی سبزوار افزود: از سرمایه گذاران می خواهیم با مراجعه به این شرکتها از امکانات و خدمات آنان بهره مند شوند.

او ادامه داد: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته در بخش صنعت و تولید خدمات خوبی ارائه کرده و به سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه جدی دارد.

فرماندار سبزوار همچنین گفت: شرکت شهرکهای صنعتی سبزوار برای کارآفرینی و تولید زمین و تسهیلات در اختیار کارآفرینان و تولیدکنندگان قرار می دهد.

نماینده مردم سبزوار، جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از تمام ادارات و دستگاههای اجرایی خواست تا برای تقویت و توسعه تعاونیها تلاش کرده و بستر مناسبی را برای رشد آنان فراهم کنند.

'رمضانعلی سبحانی فر' گفت: راه اندازی تولید و صنعت در گروی ایجاد تعاونیها و حمایت از آنها است.

وی در ادامه گفت: امروزه تعاونیها در روستاها کمرنگ شده اند لذا باید در زمینه ترویج کارهای تعاونی فرهنگ سازی نماییم.

این نماینده مجلس همچنین به حمایتهای دولت از کارآفرینان اشاره و بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای خروج از رکود اقدامات خوبی انجام داده است.

890 شرکت تعاونی در زمینه های مختلف در شهرستان سبزوار فعال هستند.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما