مجید خسروی:

هنرمندان گروه سفیرسبزوار عازم المپیاد بین المللی تئاتر کوتاک هند

هنرمندان گروه تئاتر سفیر سبزوار هفته آینده برای شرکت در المپیاد بین المللی تئاتر کوتاک عازم کشور هندوستان می شوند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این خبر را مجید خسروی یکی از هنرمندانی که با گروه هنری سفیر همکاری می کند، روز گذشته از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است.

گروه هنری سفیر یکی از گروه های افتخارآفرین تئاتر در سبزوار است که شماری از هنرمندان معلول اما پراستعداددیار سربداران در آن عضویت دارند.

این گروه بهمن ماه گذشته نیز در پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان با عنوان «مهرآیین» که درتهران برگزار شد، شرکت کرد و موفق به کسب چندافتخار شد.

گفتنی است، کوتاک نام شهری است که در ایالت اودیشا در سواحل شرقی کشور هندوستان واقع شده و همه ساله میزبان این جشنواره بین‌المللی تئاتر است و امسال از 16 سپتامبر برابر با 25 شهریور پذیرای شرکت‌کنند‌گان خواهد بود.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهر موش ها در سینما بهمن سبزوار و یادداشتی از فرهاد ترابی

نظرت را بنویس
comments

mahbobeh

بهتر می بود عنوان شود که لطف اقای مهندس سبحانی و کمک 18 میلیونی ایشان راه برای این گروه جهت شرکت در فستیوال تئاتر باز کرد.

تلنگر

متاسفم برای این طرز فکرتون خانم یعنی شما واقعا اون چندرغاز کمک اقای سبحانی رو که ما اصلا نمیدونیم چه قدر صحت داره به این گروه هنری رو از هنر خود این هنرمندان مهمتر میدونید؟ چرا سیاستمداران ما از کل تا جزء و هودارانشون ارزش هنر رو اینقدر پایین میارن؟ شما که میگید بهتربود اسم اقای سبحانی هم دراین متن می اومد خواسته و ناخواسته دارید به هنرمندای شهرمون توهین میکنید.یعنی اگر پول اقای سبحانی نبود هنرمندای تئاتر سبزوار کاری از پیش نمیبردن؟ خوب اون کمک نمی کرد یک اسپانسر دیگه پیدا میشد گرفت
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما