نمایشگاه حرکت انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری نیمه مهرماه برگزار می شود

کارشناس امور انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: نمایشگاه حرکت انجمن های علمی وکانون های فرهنگی دانشجویی این دانشگاه امسال نیمه مهرماه برگزار می شود.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، طیبه مهرآبادی امروز درگفتگو با خبرنگار ما همچنین اعلام کرد: احمد یعقوبی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری امسال دبیری نمایشگاه حرکت این دانشگاه را برعهده دارد.
وی افزود: احتمالا محل برگزاری این نمایشگاه در طبقه منفی یک دانشکده علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری و در محل خود انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشجویی خواهد بود و به مدت 4 روز ادامه خواهد یافت و در پایان از برگزیدگان این نمایشگاه در داخل دانشگاه تجلیل به عمل خواهد آمد.
مهرآبادی که در بعضی دوره های قبلی برگزاری جشنواره ملی حرکت به عنوان کارشناس برتر امور انجمن های علمی دانشجویی کشور برگزیده شده است، در بخشی دیگر از اظهاراتش عنوان کرد: جشنواره ملی حرکت دانشجویی نیز امسال برای اولین بار خارج از تهران ودر دانشگاه شیراز برگزار می گردد که زمان برگزاری آن دراواخر مهرماه 93 است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه حرکت که در داخل دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود با جشنواره ملی حرکت که امسال در شیراز برگزار خواهد شد، هرچند به لحاظ موضوعی هر دو در یک راستا هستند، اما به لحاظ انتخاب انتخاب انجمن ها و کانون های برتر به صورت مستقل عمل می کنند.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

کمک هزینه 500 هزارتومانی دانشگاه حکیم سبزواری در هر ماه برای دانشجویان رتبه زیر 100

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما