افتخار میرعلی سرسبزی جوانان ایران با اشتغال و ورزش است


در سالی که گذشت یک بار دیگر شاهد بازگشت غرور و افتخار ورزشی به دارالمومنین سبزوار بودیم .
 کسب مقام قهرمانی کشتی کشور ، نایب قهرمانی هندبال ایران و تکاپو و شور ونشاط جوانان و باشگاه های ورزشی این شهر همه مرهون غیرت و همت ورزشکاران جوان و البته حمایت های موثر موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) بود.
موسسه ای که تحت مدیریت یکی از فرزندان محبوب دارالمومنین سبزوار سید ابوالفضل میرعلی اداره می شود.
اما گویا محبوبیت میرعلی تنها درمیان ساکنین شهر سبزوار محدود نشده است چنانکه در روزهای اخیر یکی از مخاطبین گرامی این وبسایت از اهالی خطه سرسبزشمال ایران طی ارسال پیامی به بخش نظرات اسرارنامه ابوالفضل میرعلی را به خاطر خدمات ورزشی و فرهنگیش در سالهای گذشته ستوده است.
آقای حمزه بنی اسدی به آدرس ایمیل baniasadi.hamzeh@yahoo.com در انتهای یکی از  مطالب ورزشی مجله اینترنتی اسرارنامه در مطلبی کوتاه برای ابوالفضل میرعلی چنین ابراز نظر کرده است :
«با سلام خدمت همه شما سبزواری ها
من از دیار سرسبز و رامسر جنوب و شهر شهید زند حاج قاسم سلیمانی رابر برای شما پیام می گزارم.
در اینجا اتحاد یعنی برادری در زیر پرچم اسلام و به رهبری امام خامنه ای است. اینجا اتحاد یعنی پیروی از راه امام خمینی ره و شهیدان این مرز وبوم. و "آنجا نیز با وجود سبز دکتر میر علی نام سبزوار سرسبزتر شده است. جانباز هشت سال دفاع از وطن. میر علی افتخارش سرسبزی جوانان ایران با اشتغال و ورزش است . من از همینجا دست این جانباز پرافتخار اسلام را می بوسم. سبزواری ها زنده و پایند باشید در پناه اسلام.
»
پیام برای : ابوالفضل میرعلی نقاط ضعف ورزش خراسان را به نقاط قوت تغییر می دهد.

*   *   *

مجله اینترنتی اسرارنامه نیز در پایان خدمت همه هموطنان گرامی از خطه سرسبز شمال کشور و به ویژه شهر زیبای رامسر عرض سلام و احترام و آرزوی بهروزی دارد.
ضمناً به همین بهانه ، بدنیست به این موضوع توجه داشته باشیم ، که اخیراً مدتی است خبرهای ورزشی و مطالب مرتبط با باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار و برنامه های جدید ابوالفضل میرعلی در ارتباط با ورزش سبزوار و خراسان ، در رسانه های محلی نسبت به چندماه گذشته ، کمرنگ تر شده است. امید که با توجه خبرنگاران پرتلاش شهرستان موضوع مهم ورزش و فعالیت تیم های ورزشی سبزوار مجدداً مورد توجه کامل و دقیق مردم ، مسئولین و رسانه های ملی و محلی قرار بگیرد.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
خبرگزاری فارس : ثامن الحجج سبزوار از حیثیت کشتی خراسان دفاع کرد.
نظرت را بنویس
comments

با سلام و خسته نباشيد ، در خصوص ادعاي خودم كه جنابعالي عنوان كرده ايد احتياج به سند و مدرك دارد بايد گفت : چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است . در خصوص ادعاي شما هم كه گفته ايد موسسات مالي و اعتباري زيادي هستند كه فعاليت مي كنند هم بايد گفت كه آيا موسسات ديگر هم عكس و اسم مديريتشان را به در و ديوار شهر و جرايد مي زنند يا اسم موسسشان را ؟ بعدش هم من در اينجا صحبت از قانوني بودن و يا غير قانوني بودن كاري را نكردم چون اين بحث بسيار مفصل تر از اينهاست و اصلا موضوع بحث من و شما نيست اين را هم بايد بدانيم كه خيلي از كارهاي قانوني هم هست كه از لحاظ انساني و . . . انجامش درست نيست . و ضمناً بايد اين را هم به شما يادآور شوم كه كليه موسسات مالي و اعتباري در زمينه هاي فرهنگي و ورزشي فعاليت دارند چون بايد داشته باشند ولي وظيفه اصلي خود را نيز فراموش نكرده اند ولي موسسه ايشان فعاليت اصلي اش فعاليت فقط ورزشي است اگر هم در اين زمينه ادعاي سند و مدرك داريد مي توانيد به سايت موسسه مراجعه كنيد ببينيد آيا خبري از مشخصات يك موسسه مالي مي بينيد ؟ و در خصوص اين هم كه عنوان كرده ايد فعاليت هاي ايشان فايده اي براي شهر و جوانانش نداشته بايد بگويم فرمايش شما كاملا صحيح ودرست است براي شهر و جوانانش فايده داشته ولي براي خودشان فايده اش بيشتر بوده . حالا اين موضوع را خودتان درآينده متوجه خواهيد شد .

با سلام و احترام ، از اينكه وقت گذاشتين و نظر بنده را خوانديد و نظر خودتان را داديد متشكرم ولي فكر كنم در اين خصوص نگاه شما يك نگاه قالبي مي باشد نه من . بنده نگفتم بد است نام يك فرد به خاطر كارهاي خوبش مطرح گردد خيلي هم خوب است ولي در صورتي كه از جيب خودش باشد . مگر در سبزوار كم هستند افراد خير كه كار حسنه انجام مي دهند چرا آنها را مطرح نمي كنندو عكس و نام آنها را در شهر مطرح نمي كنند . چه دليل دارد در مسابقات و جاهاي ديگر بيشتر از اينكه نامي و اسمي از سبزوار برده شود عكس اين آقا را بالا مي برند . به نظر مي رسد شما هر جوري كه هست و با هر دليلي مي خواهيداز جناب مير علي فقط دفاع كنيد البته بنده هم با ايشان دشمني ندارم ولي از شما خواهشمندم با توجه به اينكه صاحب يك نشريه محلي هستيد بيشتر تامل داشته باشيد . ضمن خسته نباشيد به كليه دست اندر كاران

همشهري

با سلام و احترام به همه همشهريان عزيز و دوست داشتني ديار سربداران . همه نظرات رو خوندم و همه محترمند ولي در پاسخ به اون صحبتي كه گفته شده بود ميرعلي براي شهر كار مي كنه بايد بگم اگر اين آقا داره براي شهرش وبراي مردم شهرش كار مي كنه پس چرا اينقدر به هر بهانه اي كاراشو تو بوق و كرنا مي كنه با هزينه موسسش كه همش پول مردم بيچاره هستش آگهي روزنامه بزنه و عكسشو بزرگ و رنگي چاپ كنه از طرف افراد مختلف ، عكسش رو تو بنر بزرگ چاپ كنه به در و ديوار شهر سبزوار بزنه و . . . . در كل بگم اين آقادلش براي هيچكس نسوخته خودشو اينجوري معروف كرد تا از رانت هاي مختلف استفاده كنه . اگه از جيب مبارك خودش اين همه هزينه مي كرد درست بود نه از جيب مردم . فرت و فرت ماشين بخره و بندازه زير پاي دوست و رفيقاش اونهم از جيب مردم اين درسته .

چلنچو

منظور من هم همون بود آقا ، ایشالا زمان خلاف اتفاقای گذشته رو ثابت می کنه . (جمله ام یه خورده گنگ بود ، عذرخواهم ) آقا سو تفاهم نشه من همچنان پای کامنت اولم نشستم و اعتقاد دارم شهرمون به امثال میر علی احتیاج داره تا استعدادهای شهر ، خودشو بهتر نشون بده . آقا رحیم شما هم بدبین نباش فکر می کنم شهر ما تو مقطع از حیات قرار گرفته که به قول قدیمیها داره استخون می ترکونه شاید یه خورده درد داشته باشه اما این درد نتیجه یه بیماری نیست و کاملا برعکس پس باید اعتماد کنی و خوش بین باشی . با چشمان باز ، چون به قول اسرار نامه عزیز هیچ چیز مطلق نیست. (اینم اسم آقا باور کن بهتر از این به ذهن ناقصم نرسید)

با سلام مجدد . من همونم که نا .... مم و نگفتم . من با اینکه مخالف صحبتهای آق رحیمم اما به این نگاه سیاهش یه خورده حق می دم . آقا انقده اومدن تو یه مقطع واسه مردم دل سوزوندن بعد که یواش یواش اسمشون گنده شده از مجلس و چه و چه سر در اوردن و جالبیش اینه که بعد تمام فعالیتهاشون معکوس چهره اولشون شده ... ( نفس کم آوردم ) که حالا این آقا رحیم و آقا رحیمای دیگه یه ذره بد نمی گن . البته درمورد آقای میر علی ایشالا زمان خلافشو ثابت می کنه . ( همه با هم بگین الهی آمین )

رحیم

شما ها یک عده کشته مرده قدرت و ثروتید. هرجا ببینید کسی یا مقام و پست سازمانی بالایی دارد (مثل نمایندگان و شهردار و ...) یا هرجا ببینید طرف ثروتمند است (مثل میرعلی..)مثل مگس که دور شیرینی می گردد شما هم دور آن می گردید. پاک باز باشید و حق گو. چیزی که بداست بد است. این قدر شیفته قدرت و ثروت دیگران نشوید.حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود. فوق فوقش شما از میرعلی شیتیل چرب و نرمی دریافت کرده باشید ، بازهم یقینا یک میلیونم سودی که او از نشر چنین مطالبی و تشویق مردم برای سرمایه گزاری رد صندوق ثامن الحجج می برد نیست. قدر قلمتان را بدانید. مردمی باشید و در مقابل قدرتمندان و ثروتمندان بایستید. اسلام دین فقرا و پابرهنه هاست. انقلاب ما هم انقلاب فقرا و پابرهنه ها بود. در این دین و این انقلاب جایی برای کانون های قدرت و ثروت نیست. و السلام. هرجوابی که بدهید من دیگر تمام نظر و عقیده ام را گفتم. دیگر هیچ پاسخی نخواهم داد.گفتم که بدانید.

م..........

چقدر دیگر خودمان ...خودمان را عذاب بدهیم ...تا کی به خودمان بد کنیم ...میر علی داره برای سبزوار کارمی کنه ..مقصودی داره برای اعتلای سبزوار کار می کنه ..ولی ما فقط بلدیم بر طبل کوبیدن این افراد بکوبیم ..همشهری عزیز که نطر دادی ...نظرت محترم ...ولی این همه صندوق تو کشور ما وجود داره یعنی همه ..اره . عزیز دلم ..همشهری گلم بیا بذاریم براب اعتلای شهرمون کار کنند ..همین میر علی باعث شد تا برای نخستین بار گزارشکر مسابقات کشتی المپیک از تماشگران پر شور سبزواری تقدیر کند بذاریم تا امسال میر علی ها و مقصودی های بیشتری قد اعلم کنند تا دیگرهیچ علف هرزه ای جلو رشد و اعتلای شهرمان خودنمایی نکند با تشکر

رحیم

جواب به قاسمیان: شما ................ ها را هم خدا برای میرعلی حفظ کند. تا وقتی آدم هایی چون شما ساده لوح و ....................... باشند میرعلی ها و امثال میرعلی ها روزبه روز ثروتمندتر می شوند و مردم مناطقی چون جعفرآباد و اسلام آباد و ناوی و رضوی و چهاراه فرودگاه و ... فقیرتر و فقیرتر . خیلی سخت است برایتان تا این را بفهمید؟بابا مگه همه نمی گویند این صندوق ها اساس کارشان بر نزول است و نزول در اسلام گناه دارد؟ حالا کار به جایی رسیده علناً از نزول خوری حمایت می کنند بعضی رسانه ها و طرفدارانشان.

وقتی درآمد نزوله حالا بره باهاش مسجد درست کنه چه فایده؟

اسرارنامه جان شما بدل نگیر . این آقا فکر نکرده یه چیزی پروند . ما که راضییم ، فکر می کنم اکثر سبزواریها از فعالیتهای این موسسه راضی باشن . وقتی شهر من تو مسابقات کوچیک و بزرگ تو صدر باشه چرا باید ناراضی باشم . حالا اون موسسه هم سودشو می بره خب نوش جونش . این اتفاق به مراتب بهتر از انجام کارهای توخالی و تبلیغی بعضی آقایونه که هیچ نفع مادی و معنوی واسه شهرمون نداره و صرفا جهت رزومه ( با صدای بلند و کشدار بخوانید ) اتفاق میفته .

قاسمیان

خدا ان شاءالله میرعلی و امثال آن را برای کشور حفظ کند. و هرروز به پول و سرمایه شان بیافزاید. آنهایی باید پولدار باشند که مثل میرعلی بلدند ثروتشان را در راه درست و به نفع امور اجتماعی صرف کنند. نه بعضی ها که کرور کرور سرمایه دارند امایک چیکه آب از انگشتشان نمی چکد. زنده و پاینده باد میرعلی

احسان

جای تأسف است که برای یک موسسه که همه کارهایش برای سود خود است چنین تبلیغ می کنید

دلار 2630 تومان 20/6/91 ساعت 12:30
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما