اعطای بسته های تشویقی شهرداری به شهریارمحله های موفق حاشیه سبزوار

قائم مقام و مسئول وصول مطالبات شهرداری سبزوار گفت: شهرداری سبزوار برای آن دسته از شهریار محله هایی که بتوانند براي وصول بدهي‌هاي معوق شهرداری در مناطق حاشیه نشین اقدام کنند طرح های تشویقی لحاظ خواهد کرد.

به
گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان این مطلب افزود: این بسته های پیشنهادی به ساکنان شهریارمحله هایی تعلق می گیرد که در وصول بدهی های معوق عوارض مسکونی، نوسازی، پسماند، صنفی و تجاری مناطق قلعه نو، کلاته سیفر، صالح اباد و شرق کال عیدگاه عملکرد مناسب و جذب حداکثری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست منطقه کلاته سیفر برای نخستین بار به عنوان پایلوت اصلی این طرح انتخاب شده که امیدواریم با کمک شهروندان و همراهی شهریار محله شاهد مشارکت حداکثری و اجرای موفق این طرح باشیم.

قائم مقام و مسئول وصول مطالبات شهرداری
سبزوار تصریح کرد: در حال حاضر این طرح برای تصویب به  شورای اسلامی شهر ارسال شده که پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

صانعی بسته های تشویقی را شامل طرح های ماهانه برای 20 نفر، سه ماه یکبار به صورت ویژه برای یک نفر و تخصیص مصالح عمرانی از قبیل شن و ماسه برای احداث پارک محله ها و دیگر موارد عمرانی در مناطق مذکور بیان کرد.

صانعی همچنین از پلمپ سازمان ها، نواحی مناطق شهرداری و اداراتی که در منازل مسکونی استقرار یافته اند
خبر داد و افزود: به علت تغییر کاربری این منازل از مسکونی به تجاری کلیه سازمان ها، مناطق و اداراتی که در مکان ها استقرار یافته باشند، پس از اعمال مهلت قانونی پلمپ خواهد شد.

وی گفت: این طرح در وهله نخست شامل سازمان ها و نواحی مناطق شهرداری
سبزوار و سپس دیگر ادارات و نهادهای این شهر خواهد بود.

 منبع :شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما