پایگاه خبری تحلیلی عصر سبزوار مجددا فعالیت خود را از سر گرفت

پایگاه خبری تحلیلی عصر سبزوار بعد از وقفه ای تقریبا دو ماهه، فعالیت خود را از سر گرفت
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، عصر سبزوار یکی از رسانه های محلی سبزوار است که فعالیت خود را از خردادماه گذشته با گرایش های اصلاح طلبانه در جمع رسانه های اینترنتی دیار سربداران آغاز کرده است اما فعالیت های این سایت صرفا سیاسی نبود و مطالب فرهنگی و محلی متعددی را نیز در ارتباط با مسائل بومی شهرستان سبزوار منتشر کرده است.
عصر سبزوار در مدت کوتاهی توانست مخاطبان چشمگیری را به خود جذب کند، و به خصوص با انتشار چند مطلب طنز انتقادی که به قلم یکی از نویسندگان طنزپرداز این رسانه با اسم مستعار «شاپور کوچک» نوشته شده بود، فضای طنز انتقادی را که تا پیش از آن در سطح رسانه های شهرستان کمرنگ بود، ایجاد نماید.
از دیگر ویژگی های عصر سبزوار انتشار یادداشت ها و اخبار و مصاحبه هایی از برخی چهره های شاخص طیف اصلاحات در سبزوار بود که در آرشیو این وبسایت موجود است.
عصر سبزوار علی رغم برخی نقاط قوت، از برخی نقاط ضعف نیز رنج می برد.
اکثر نقاط ضعف این رسانه محلی مربوط به طراحی گرافیکی آن و کیفیت عکس ها و تصاویری است که در آن قرار می گیرد.
یک نقطه ضعف دیگر در فعالیت عصر سبزوار سابقه چندین مرتبه حذف برخی مطالب منتشر شده در آن به فاصله کوتاهی از انتشار است. اتفاقی که می تواند در صورت ادامه دار شدن، اعتبار این رسانه نوپا را در همین نخستین ماه های راه اندازی در نظر مخاطبانش کاهش دهد.
اکثر مطالبی که مدتی کوتاهی پس از انتشار در عصر سبزوار از روی خروجی این وبسایت حذف شده اند، مطالب طنز مربوط به شاپور کوچک بوده اند که این شائبه را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است که از جانب برخی افرادی که مورد نقد طنزآمیز این نویسنده قرار گرفته اند (از هر دو  طیف و جناح سیاسی چپ یا راست) فشارهایی برای حذف به مدیریت این وبسایت وارد آمده است.
 عصر سبزوار اینک اما پس از تجربه یک تعطیلی موقت، که هیچ توضیحی درباره دلایل آن داده نشده، مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است تا از معدود تریبون های متعلق به اصلاح طلبان در دیار سربداران باشد.
همچنین به نظر می رسد عصر سبزوار در دور جدید فعالیت هایش نیز همچنان دغدغه های فرهنگی و محلی مربوط به مسائل دیار سربداران را با خود دارد.
چرا که در یکی از اولین مطالبش به سراغ کنگره هفتصدمین سال وقوع سربداران رفته و نگرانی ها از بین المللی نشدن این کنگره در صورت عدم تأمین اعتبار را پوشش داده است.
شما مخاطبان گرامی می توانید برای ورود به وبسایت عصر سبزوار روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.asrsabzevar.com/
 
 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

عصر سبزوار: نگرانی ها از نحوه عملکرد دکتر مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما