راهیابی مجموعه پویانمایی «راشن و ماهشن» به جشنواره بین المللی فیلم رشد

مدیراجرایی گروه مهندسی پویانمایی سروستان سبزوار از راه یابی مجموعه انیمیشنی «راشن و ماهشن» به جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، پریسا باغانی امروز ضمن اعلام این خبر گفت: اولین مجموعه تولید شده توسط هنرمندان گروه پویانمایی سروستان در بخش بین الملل چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با آثاری از دیگر کشورهای جهان رقابت خواهد کرد تا اثر هنرمندان سبزواری در یکی از جشنواره های با سابقه و معتبر هنری کشورمان به داوری گذاشته شود.

وی افزود: پس از پذیرش راشن و ماهشن برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم رشد، هنرمندان این گروه موظفند در تاریخ مقرر نسخه اصلی فیلم را با فرمت AVI به همراه زیرنویس انگلیسی آن به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است مجموعه انیمیشنی راشن و ماهشن در طول سال های 91 و 92 با تهیه کنندگی سیمای استانی خراسان رضوی در 13 قسمت 10 دقیقه ای در سبزوار ریشه فرهنگی خراسان تولید شد و در ایام نوروز 93 به عنوان یکی از بهترین و پرترافیک ترین ایام سال از شبکه خراسان رضوی پخش شد و در شهریور همین سال نیز تکرار آن مجددا از همین شبکه روی آنتن پخش رفت.

هنرمندان گروه سروستان هم اکنون درحال طی کردن مراحل پیش تولید سری دوم مجموعه راشن و ماهشن و هم چنین پیش تولید انیمیشن بچه های سرسنگ هستند که اسرارنامه امیدوار است این بار نیز اثر تولید شده توسط هنرمندان سبزواری بتواند موفقیت «راشن و ماهشن 1» را به دست بیاورد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مجموعه انیمیشنی بچه های سرسنگ در سبزوار تولید می شود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما