نمایشگاه 'یاد یاران' در سبزوار گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورودی این نمایشگاه با تصاویری از شهدا، سخنان آنان و وداع رزمندگان با خانواده هایشان آذین بندی شده است.

در این نمایشگاه غرفه های عملیات بدر، شهادت و معراج شهدا دایر شده و با نمایش پوستر هایی به ماهیت، آسیب ها و مشکلات برخی شبکه های اجتماعی و ماهواره پرداخته شده است.

یکی از دست اندرکاران این نمایشگاه گفت: نمایشگاه 'یاد یاران' با هدف ارائه گوشه ای از صحنه های نبرد و مقاومت و ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و مقاومت برپا شده است.

عیسی افتخاری با تاکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه افزود: ترویج این فرهنگ غنی وظیفه همگانی است و همه باید در حد توان در اشاعه این فرهنگ مقدس از هیچ کوششی فروگذار نکنیم زیرا هر آنچه برای اقتدار، پیشرفت و توسعه یک جامعه مورد نیاز می باشد، در این فرهنگ گنجانده شده است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی برای بازگو کردن وقایع و خاطرات دفاع مقدس و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با این فرهنگ ارزشمند است.

افتخاری گفت: این نمایشگاه مشتمل بر 13 غرفه به نام شهدای وابسته به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سبزوار است.

وی پرداختن به آسیب های ماهواره ، شبکه های اجتماعی ، تهاجم فرهنگی و نیز مصادیق تهاجم فرهنگی را نیز از جمله بخش های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه سعی شده است گوشه هایی از جنگ نظامی و فرهنگی به تصویر کشیده شود.

وی برگزاری مسابقه بهترین خاطره و نیز مسابقه کمک های اولیه در هر روز را از جمله فعالیت های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در غرفه محصولات فرهنگی هم این محصولات با 25 درصد تخفیف ارائه می شود.

نمایشگاه مزبور که توسط پایگاه شهید تندگویان حوزه بسیج ادارات سبزوار دایر شده است مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

منبع : ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما