اولین مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور در سبک قهرمانی جهان

 اولین مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور در سبک قهرمانی جهان، به مناسبت بزرگداشت 7 مهر، روز آتش نشان، نهم مهرماه امسال آغاز می شود.


به گزارش خبرگزاری ریال نیوز :‌، محمد دهمندی معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران با ابراز این مطلب افزود: این دوره از مسابقات به یاد و خاطره آتش نشان شهید امید عباسی وبا شرکت 11 تیم از آتش نشانی کلان شهر ها شامل مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، اهواز، قم، سبزوار، کرج، قزوین و هم چنین تهران(با دو تیم الف و ب) در تهران برگزار می شود.

وی افزود: دراین مسابقات بیش از 100 نفر با لباس کامل و دستگاه تنفسی در آیتم های مختلف اعم از حمل دو بند لوله 2 و نیم اینچی، کشیدن لاستیک حدود 40 کیلوگرم، دویدن به صورت مارپیچ، کشیدن و کوبل کردن چهاربند لوله 2 و نیم اینچی، حمل مصدوم و انتقال تبر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دهمندی با اشاره به این که این مسابقات به میزبانی سازمان آتش نشانی تهران و با همکاری انجمن ورزش آتش نشانان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: رقابت آتش نشانان از ساعت 15 بعداز ظهر9 مهرماه در محل محوطه جنوبی توچال شروع شده و تا روز بعد ادامه خواهد یافت.

منبع : ریال نیوز

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما