هیأت رئیسه ی شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی انتخاب شدند

اعضای هیأت رئیسه و نمایندگان شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی در شورای مشورتی اصلاح طلبان استان در یک فرایند دموکراتیک انتخاب شدند.

رئیس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی در ابتدای جلسه گفت: رسالت اصلی تشکل ها در جهان پیشرفته و مدرن امروز؛ ایجاد کارخانه ی انسان سازی است که متناسب با شرایطی که در آن قرار گرفته اند، بتوانند آن ها را سازماندهی کنند.

محمدعلی گندمی افزود: تشکل ها؛ شایسته سالاری را از مرحله ی کشف تا مرحله ی پرورش و قرار گرفتن افراد در جایگاه خود را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: امروزه احزاب؛ جایگاه دلسوزان و نخبگان و کسانی است که به خرد جمعی باور دارند.

وی خاطر نشان کرد: احزاب؛ تنها حلال مشکلات کشورها بدون ایجاد هزینه و بار مالی سنگین بر دولت ها هستند.

وی تأکید کرد: سالم ترین کشورها؛ نظام هایی هستند که دموکراتیک ترین ساختار تشکیلاتی را دارند و این امر جز با داشتن احزاب قوی و مطبوعات آزاد میسر نمی شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان سبزوار؛ در ادامه ی این جلسه، با توجه به دستور کار دومین جلسه ی شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی، انتخابات هیئت رئیسه و مسؤولین کمیته های چهارگانه ی انجمن برگزار شد که پس از رأی گیری، محمدعلی گندمی، محمدحسن فرهادی، حیدر خوش نیت، سید محمد افتخار و صفیه رکنی به ترتیب به عنوان؛ رئیس، نایب رئیس، مسؤول واحد پشتیبانی و امور مالی، مسؤول واحد روابط عمومی و تبلیغات، و دبیر انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش؛ سید نعمت عبدی، سید احمد باقری، علی ابری و علی مستجاب الدعوه به ترتیب به عنوان مسؤولین کمیته های تحقیقات، امور معلمان، سیاسی، و تشکیلات انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی برگزیده شدند.  

عبدالرضا قندهاری به عنوان نماینده ی شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی در شورای مشورتی اصلاح طلبان استان، سید نعمت عبدی به عنوان مسؤول کمیته ی آموزش و فرهنگ ، و قربان محمد زاهدی به عنوان نماینده ی انجمن در کمیته ی سیاسی شورای مشورتی اصلاح طلبان استان به اتفاق آرا انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش؛ فیروز یزدانی، رمضانعلی فیضی، مجید فرامرزی، و آدینه محمد سویدانلویی از اعضای اصلی شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی در این جلسه حضور نداشتند.

شایان ذکر است؛ علی مستجاب الدعوه، سید احمد باقری، سید امین طبسی و مجید دواچی از اعضای علی البدل این شورا در این جلسه؛ حضور داشتند.

منبع: انجمن اسلامی معلمان سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما