بیش از 9 هزار ماموریت توسط اورژانس سبزوار انجام شد

 علی شریفان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انجام 9 هزار و 370 مورد ماموریت در شش ماه نخست امسال توسط اورژانس شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این میزان بیش از 6 هزار و 582 مورد مربوط به ماموریت‌های غیر تصادفی در شهرستان است و بیش از 2 هزار و 788 مورد نیز مربوط به حوادث تصادفات است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 سبزوار با بیان اینکه در این مدت بیش از 7 هزار و 72 مورد ماموریت شهری نیز توسط اورژانس 115 سبزوار صورت گرفته است، یادآور شد: از 2 هزار و 788 مورد ماموریت‌های تصادفات بیش از 2 هزار و 102 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال بیش از 196 مورد انتقال بین مراکز توسط عوامل اورژانس سبزوار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 2 هزار و 300 مورد درمان در محل نیز توسط ماموران اورژانس سبزوار انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 سبزوار با بیان اینکه در این مدت بیش از 63 مورد حوادث ویژه شامل آتش‌سوزی، انفجار، مسمومیت نیز رخ داده است، گفت: بیش از 23 مورد از این حوادث در چهار ماهه نخست امسال و 40 مورد آن در دو ماهه اخیر رخ داده است.

وی با بیان اینکه دو مورد شیوع بیماری منتقله از آب و غذا نیز در شهرستان با همکاری معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مدیریت و کنترل شد، گفت: مرکز مدیریت حوادث شهرستان تمهیدات ویژه‌ای را در مورد حوادث مختلف اندیشیده که در صورت بروز هر یک از آنها اقدامات لازم انجام می‌شود.

شریفان با بیان اینکه 16 پایگاه اورژانس سبزوار با 18 دستگاه خودوری امدادی در حال خدمت‌رسانی به همشهریان سبزواری و هموطنان هستند، یادآور شد: در ارتباط با امداد هوایی نیز پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که با قول وزیر بهداشت این نیاز مهم شهرستان نیز به زودی محقق می‌شود.

منبع :خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما