چند اثر از سید رسول عزیزی، تصاویر منتخب دنیای صنعت شد

سید رسول عزیزی یکی از عکاسان خوش ذوق دیار سربداران است که مدتی است با انتشار برخی گزارش های تصویری خبری و یا هنری او در رسانه های محلی سبزوار، نزد دنبال کنندگان این وبسایت ها شناخته شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه وی در روزهای اخیر یک گزارش تصویری از مراسم سنتی عروسی در شهرستان کلات خراسان رضوی تهیه کرده است که پس از انتشار این گزارش، وبسایت دنیای اقتصاد بعضی از تصاویر هنرمندانه این عکاس سبزواری را به عنوان تصاویر منتخب روز معرفی کرده است.(برای مشاهده تصاویر سید رسول عزیزی در وبسایت دنیای اقتصاد هم اکنون روی اینجا کلیک کنید)

گفتنی است این گزارش تصویری سید رسول عزیزی، اولین بار در خبرگزاری مهر منتشر شده (منبع) ، سپس چند تصویر آن به بخش منتخب های وبسایت دنیای صنعت راه یافته است.(منبع)

لازم به توضیح است در گزارش تصویری منتشر شده در خبرگزاری مهر و دنیای صنعت به اشتباه کلات جزء سبزوار معرفی شده، که احتمالا این موضوع در حد یک اشتباه ساده تایپی یوده است.

نام سیدرسول عزیزی در فهرست خبرنگران و اصحاب رسانه دیار سربداران که مدتی است در تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه در حال تنظیم است، درج گردیده است. (برای مطالعه این فهرست هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

خلیل خسروانی هنرمند عکاس سبزواری در نمایشگاه بین المللی عکاسی و نورپردازی

نظرت را بنویس
comments

سید حسن یعقوبی

با سلام و عرب ادب ممنون از اینکه روستای سینی کهنه را معرفی نموده اید

درویش پور مرتضی

با سلام اقای سید رسول عزیزی خیلی ممنون از عکسای خوب و جالبتون لطفا عکسای بیشتری بزارین

سيد رضا صداقتي

سلام خسته نباشي واقعا عكسهاي جالبي گذاشتي

محمد قربانی

با سلام بسیار عالی لطفا عکس بیشتر بزارین

قربانیان

با سلام -آقای سید رسول عزیز متولد روستای سینی کهنه شهرستان کلات است که تا دیپلم در این شهرستان زندگی کرده وپس از ازدواج به مشهد مقدس رفته است واگر نام وی در سایت های سبزوار دیده می شود احیانا ارادتی است که به سبزواری های عزیز دارد. برای این هنرمند عزیز کلاتی آرزوی توفیق داریم

هادی اسماعیلی

سلام به شما دوست و سید عزیز خسته نباشید می گویم چرا با عکس های زیبایت بسیاری از مفاهیم را در یک نگاه به ببیننده القاء می نمائی .

emir

درود بر سید عزیز... انشاءالله همیشه موفق باشه...

محمد خاکشور

سلام به شما ممنونم ازاینکه عکس های جالبی را گذاشتین
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما