از سر گیری فعالیت مسعود پسندیده عضو شورای شهر سبزوار در فیسبوک

مسعود پسندیده عضو جوان شورای شهر سبزوار، پس از مدتی وقفه مجددا فعالیت خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک از سر گرفت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، وی که از حدود دو ماه قبل گرفتار حادثه دردناک فوت برادر جوانش شادروان دکتر محسن پسندیده شده بود، از همان زمان و پس از انتشار چند مطلب جدید درباره برادر مرحومش هیچ پست دیگری را منتشر نکرده بود، در یک هفته اخیر مجددا پست های جدیدی را روی این شبکه اجتماعی ارسال کرده است.

پسندیده که در حال حاضر تنها عضو شورای چهارم شهر سبزوار است که در شبکه اجتماعی پرمخاطبی نظیر فیسبوک با نام و هویت واقعی خود حضور دارد، فضای مناسب و در دسترسی را برای سبزواری های کاربر فیسبوک فراهم آورده است تا از نزدیک و به صورتی صمیمانه با یکی از نمایندگان خود درمجلس محلی دیار سربداران در ارتباط باشند و نظراتشان را مطرح کنند.به طوری که بعضی از پست های او صدها لایک و ده ها نظر را از جانب مخاطبانش به همراه آورده است.

اما پسندیده در جدیدترین پست هایش در دوروز اخیر ابتدا به انتشار پیام کوتاهی جهت تشکر از همه کسانی که با وی در سوگ برادرش همدردی کرده اند پرداخته و تصاویری از مرحوم محسن پسندیده در را منتشر کرده است.

وی سپس در پستی دیگر ضمن اینکه تصویری از خود را در مقابل ساختمان جدید شورای شهر سبزوار را منتشر کرده و در همان پست متنی ادبی و عرفانی از عین القضات همدانی را درج کرده است که زبانی فاخر و تاریخی دارد

متن ادبی بازنشر شده توسط وی از نوشته های عین القضات همدانی که شاید بی ربط به سکوت فیسبوکی چندماهه و آغاز به کار مجددش در روزهای اخیر نباشد به شرح زیر است:

«هر چه می نویسم پنداری دلم خوش نیست و بیشتر آنچه در این روزها نبشتم همه آن است که یقین ندانم که نبشتنش بهتر است از نانبشتنش ...
چون احوال عاشقان نویسم نشاید،
چون احوال عاقلان نویسم نشاید،
هرچه نویسم هم نشاید،
و اگر هیچ ننویسم هم نشاید،
و اگر گویم نشاید،
و اگر خاموش گردم هم نشاید.
و اگر این واگویم نشاید و اگر وانگویم هم نشاید ...»
رساله عشق - عین القضاة

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مبحثی پیرامون انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر سبزوار

نظرت را بنویس
comments

الهام سادات

من شخصا زیاد انتقاد میکنم از ایشون تو فیسبوک که خیلی منظقی جواب میدن و راهی اسون برای برقراری ارتباط با ایشونه...تشکر

با تشکر از مجله اینترنتی اسرار نامه لطفا بیوگرافی مسعود پسندییده رابنویسید که دوستان بدانند که وام دار کسی نیست

ضمن سپاس فراوان از عضو جوان و فعال شورای شهر جناب مسعود پسندیده بابت تمام زحماتی که در این مدت کشیده اند .باید در مورد این مطب بگم که دنیا دنیا ی تکنولوزی است و انتقال سریع مطالب است .و این که ایشان از این طرق مسائل مهم شهر را اطلاع رسانی میکنند و پیگیرند ارزشمند است و باز هم جای تشکر و قدر دانی دارد .

اکبر دلبری

دوستان عزیز در این وانفسای سخت گیری ها و غیرقانونی اعلام کردن فیس بوک، به نظر من اینکه یکی از اعضاء شورای شهر از طریق فضای مجازی آن هم فیس بوک با جوانان در ارتباط است نکته جالبی است. کاش همه نمایندگان فرصت می کردند و ارتباط مستقیم با جوانان می داشتند.

پاییزان

هووییییییییییییی به این دو نفر قبلی که نظر فرستادن کریمی و همت بگید اینقدر ضایع نظر نفرستن شما اگه با اشخاص مشکل دارید علت نمیشه که بیاید رقابتای سیاسی تونو با دیگران به یک سایت ازاد تحمیل کنید چون به نظرمن این خبر اتفاقا مهمه پسندیده تنها کسیه از شورای سبزوار که فیسبوک داره و سبزواریای عضو فیسبوک میتونن باهاش ازاینطریق حرف بزنن و خواسته هاشونو بگن این کم چیزی نیست لطفا با انتقادات جهتدار کم اهمیت نشونش ندید

کریمی

جدددی میگید!!!!!! عجب خبر مهمی ی ی ی ی!!!!!!!!!! ی خسته نباشید خیلی خاااص به دست اندر کاران سایت میگیم به خاطر این قبیل مطالب خاصی که در اسرارنامه قرار میدید و سر مخاطب رو گرم میکنید..! دوستان عزیز اسرارنامه.اگر دچار فقر سوژه برای انتشار در سایتتون شدید لطفا شعور مخاطبین رو پایین فرض نکنید. با تشکر

همت

واقعا ارزش داره سایتتون رو با این مطالب پر کنید...!!! خداییش دارید خودتون رو اذیت میکنید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما