احتمال تغییر رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار

وبسایت عصر سبزوار در مطلبی کوتاه اما به شدت انتقادی از تغییر ریاست اداره راه و شهرسازی سبزوار خبرداده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، برگزیدن تیتر «پایان سلطنت سلطانی در راه و شهرسازی سبزوار» برای مطلب منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی عصر سبزوار خود بیانگر شدید ترین انتقادها از سوی این رسانه نسبت به عملکرد فرشاد سلطانی رئیس فعلی اداره راه و شهرسازی است.

انتقادی که در متن خبر نیز با عباراتی تند و کنایه آمیز نظیر «مدیر طویل الخدمت» ، «مدیر غیربومی» ، «عدم هماهنگی با دیگر دیگر ادارات سبزوار» و .... تکمیل شده است.

عصر سبزوار همچنین خبر داده است قرار است به جای فرشاد سلطانی، حسن عابدی معاون وی که یکی از نیروهای بومی شاغل در اداره راه و شهرسازی سبزوار است، به ریاست این اداره منصوب شود.

صرف نظر از درستی یا نادرستی انتقادات مطرح شده در پایگاه خبری تحلیلی عصر سبزوار نسبت به عملکرد رئیس اداره راه و شهرسازی دیار سربداران، باید گفت از ابتدای سال جاری تا کنون  روند تغییر مدیران در اکثر ارگان های خدماتی و نهادهای دولتی شهرستان سرعت گرفته است.که احتمالا بخش عمده آنها تحت تأثیر تغییر دولت در سال 92 باشد.

اینک مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه بدون رد یا تأیید محتوای خبر عصر سبزوار به انتشار متن کامل منتشر شده در آن وبسایت پیرامون تغییر احتمالی ریاست اداره راه و شهرسازی سبزوار می پردازد:

پایان سلطنت سلطانی در راه و شهرسازی سبزوار !

عصر سبزوار – شنیده ها حاکی از آن است که رفتن آقای فرشاد سلطانی مدیر غیر بومی راه و شهر سازی سبزوار از این اداره قطعی شده و به زودی حکم سرپرستی معاون ایشان جناب آقای حسن عابدی صادر می شود.

سلطانی از مدیران طویل الخدمت سبزوار محسوب شده که علی رغم داشتن حاشیه های فراوان ، حتی بعد از ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی با وزارت راه و ترابری در پست مدیریت باقی مانده بود.

رفتن ایشان از آن لحاظ با اهمیت است که عدم هماهنگی ایشان با دیگر نهادهای دولتی و سازمانهای خدماتی در شهر به خصوص شهرداری ، قفل های متعددی در مسیر توسعه شهری ایجاد کرده بود. امید است با انتصاب مدیران بومی و آشنا به شهر همچون آقای عابدی در این اداره ، وضعیت بهتری را در سیستم امور مربوط به راه و شهرسازی شاهد باشیم.

منبع: عصر سبزوار


گفتنی است اداره راه و شهرسازی سبزوار از آن دسته اداراتی است که، ریاست آن، سمت معاونت مدیر کل استان را نیز برعهده  دارد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار تغییر کرد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما