هدایت هاشمی بازیگر سبزواری سینما و تلویزیون ایران درگیر صحنه های پلیسی یک سریال

هدایت هاشمی درگیر صحنه‌های پلیسی یک سریال
 
 سریال«گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری با پایان 40 درصد از کل تصویربرداری بار دیگر راهی بیمارستان می‌شود.

رضا انصاریان - تهیه کننده سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به ایسنا گفت: گروه تولید این سریال اکنون در منزلی در منطقه یوسف آباد تهران مشغول تصویربرداری هستند و هدایت هاشمی و داوود کربلایی زاده تنها بازیگران این سکانس در «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند. این مجموعه همچنان درگیر سکانس‌های پلیسی است و قرار است گروه سازنده بزودی مجددا به یکی از بیمارستان‌های تهران بروند.

وی افزود: برای لوکیشن‌های بعدی مان به دنبال یک اداره دولتی هستیم؛ضمن اینکه از این پس بقیه صحنه های «گاهی به پشت سر نگاه کن» در لوکیشن‌های شلوغ ضیط می‌شود.

انصاریان با بیان اینکه بازی امین تارخ با پایان قصه‌ی «گاهی به پشت سر نگاه کن» ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کل تصویربرداری این سریال تا دی ماه امسال به پایان می‌رسد. امین تاریخ‌، بهاره کیان افشار‌، هدایت هاشمی و ... از بازیگرانی هستند که تا پایان کار با داستان همراهند.

تهیه‌کننده سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در پایان در خصوص پخش مجموعه‌اش عنوان کرد: با توجه به اینکه این سریال مناسبتی نیست فعلا از سوی شبکه دو سیما هیچ اعلامی برای پخش نداشتیم.

منبع: بانی  فیلم آنلاین

گفتنی است، هدایت هاشمی متولد 1353 در شهرستان سبزوار است. وی در سال های جوانی به همراه خانواده اش به مشهد نقل مکان کرده و در بزرگسالی راهی تهران شده و هم اکنون سال هاست فعالیت های حرفه ای بازیگری را تهران پی می گیرد.

وی با این حال ارتباط خوبی با همشهریانش در سبزوار دارد و علاوه بر اینکه در بعضی از فیلم هایش با لهجه شیرینی خراسانی به ویژه لهجه دو شهر مشهد و سبزوار صحبت می  کند.

 

نظرت را بنویس
comments

علی

خيلي خوب بود؛ جديدترين اخبار سينما و تلويزيون در www.filmnetnews.ir/
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما