در بندرعباس:

ایمان ارضی برنده جایزه بهترین طراحی پوستر و بروشور جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور

ایمان ارضی هنرمند جوان و پراستعداد عرصه تئاتر و گرافیک سبزوار که به تازگی پوستر مسافران او به دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک راه یافته است، امروز موفق شد در بیست و ششمین جشنواره تئتر منطقه 3 کشور به خاطر طراحی بروشور نمایش «شب، شات، شاندیز» برگزیده بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، پی درپی شدن این موفقیت ها در جشنواره های گوناگون داخلی و یا خارجی برای ارضی نشان دهنده، استعداد بالای این هنرمند سبزواری است که امید می رود مسئولان فرهنگی و هنری دیار سربداران چنین استعدادهایی را به موقع دریابند و ارج گزاری مناسبی نمایند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران در گزارشی کامل، اسامی و شرح موفقیت تمام برندگان بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور در بندرعباس را به شرح زیر منتشر کرده است:

آراء هیات داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه ۳ کشور

بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور با حضور 14 گروه از 8استان کشور به میزبانی استان هرمزگان با معرفی نفرات و گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور، بر اساس آرا هیئت داوران، در بخش بروشور لوح تقدیر، جایزه نقدی مبلغ ۴ میلیون ریال را به ایمان ارضی، طراح بروشور نمایش«شب، شات، شاندیز» از استان خراسان رضوی اهدا نمود.

 


در بخش طراحی لباس، لوح تقدیر، مبلغ ۶ میلیون ریال به مژده پیش‌دست، طراح لباس نمایش«گرمو» از استان فارس – شهرستان قیر و گارزین اهدا شد.در بخش گریم نیز طبق نظر هیئت داوران، لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال جایزه به افسانه محمدی طراح و مجری گریم نمایش«این خانه نفروشی است» از استان ایلام اهدا شد.

در بخش موسیقی، هیئت داوران ۲ اثر را انتخاب کرد که براین اساس لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به مسعود محمدیان از نمایش«ترانه‌های تلخ تارا» از استان آذربایجان‌شرقی و همچنین لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به عباس سرافراز از نمایش«کسوف» استان فارس اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه نیز هیئت داوران پس از بررسی و دقت نظر درخصوص طراحی صحنه نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره، هیچ یک از طراحی‌های موجود را شایسته دریافت جایزه ندانست.

در بخش بازیگری زن، به دلیل تعدد بازیگران زن در نمایش‌های شرکت‌کننده، هیئت داوران در این بخش چند انتخاب داشت که براین اساس، در رتبه سوم سه نفر با لوح تقدیر و جایزه نقدی جداگانه، هرکدام شامل لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال به خانم‌ها فرانک فروتن بازیگر نمایش«من یه قهوه می‌خوام یا چیزی شبیه شکلات داغ» از استان البرز، سیپده اسدسنگابی بازیگر نمایش«کسوف» از استان فارس و سحر مشرفی بازیگر نمایش«به لی‌لی‌پوت خوش آمدید» از استان مازندران اهدا شد.

همچنین سحرناز عباس‌زاده و مهوانه آقاجانی به ترتیب بازیگران نمایش‌های«سیارود» از استان البرز و«به لی‌لی‌پوت خوش آمدید» از استان مازندران با دریافت لوح تقدیر و هرکدام مبلغ ۸ میلیون ریال، مشترکا موفق به کسب رتبه دوم دراین بخش شدند.

خانم‌ها ژیلا آل رشاد و بیتا آزادی بازیگران نمایش«ترانه‌های تلخ تارا» از استان آذربایجان‌شرقی نیز موفق به کسب رتبه اول بازیگری زن شدند که براین اساس دیپلم افتخار، مبلغ۱۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره به آنها اهداء شد.
 
در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران از علی باصره با اهداء لوح تقدیر و مبلغ ۷ میلیون ریال برای بازیگری در نمایش«این خانه نفروشی است» از استان ایلام تقدیر کرد. همچنین دراین بخش بر اساس رای هیت داوران، رتبه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و مبلغ ۶ میلیون ریال به آقایان رهام عسکرپور بازیگر نمایش«من یه قهوه می‌خوام یا چیزی شبیه شکلات داغ» از استان البرز، مهدی رحیمی‌ سده بازیگر نمایش«من یه قهوه می‌خوام یا چیزی شبیه شکلات داغ» از استان البرز و فرزاد لطفی بازیگر نمایش«گرمو» از استان فارس اهدا شد.

رتبه دوم بخش بازیگری مرد نیز شامل لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال به صورت مشترک به آقایان سعید دشتی بازیگر نمایش«سیارود» از استان البرز و عادل توکلی‌نسب بازیگر نمایش«شب، شات، شاندیز» از استان خراسان‌رضوی مشهدمقدس اهدا شد.

رتبه اول بازیگری مرد نیز شامل دیپلم افتخار، جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و همچنین تندیس جشنواره به ابولفضل فرهادی بازیگر نمایش«کسوف» از استان فارس اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ابوالفضل فرهادی کارگردان نمایش«کسوف» از استان فارس اهدا شد.

رتبه دوم این بخش نیز شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۲میلیون ریال به حسن میرزایی کارگردان نمایش«به لی‌لی‌پوت خوش آمدید» از استان مازندران اهدا شد.

همچنین رتبه اول بخش کارگردانی شامل دیپلم افتخار، جایزه نقدی به مبلغ ۱۴ میلیون ریال به علی فتوحی کارگردان نمایش«ترانه‌های تلخ تارا» از استان آذربایجان‌شرقی اهدا شد.

در بخش نویسندگی نیز براساس آراء هیئت داوران، رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به ملغ ۱۰ میلیون ریال به سینا شفیعی نویسنده نمایش«سیارود» از استان البرز اهداء شد.

رتبه دوم این بخش نیز شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی به مبلغ ۱۲ میلیون ریال به فریدون ولایی نویسنده نمایش‌نامه ترانه‌های تلخ تارا از استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

رتبه اول بخش نویسندگی شامل دیپلم افتخار، جایزه نقدی به مبلغ ۱۴میلیون ریال به حسن میرزایی نویسنده نمایش«به لی‌لی‌پوت خوش آمدید» از استان مازندان اهدا شد.

براساس این گزارش، در انتها نیز با انتخاب هیئت داوران، نمایش‌های«ترانه‌های تلخ تارا» نوشته فریدون ولایی و به کارگردانی علی فتوحی از استان آذربایجان شرقی،«به لی لی پوت خوش آمدید» به نویسندگی و کارگردانی حسن میرزایی از استان مازندران و همچنین نمایش«کسوف» نوشته ایوب آقاخانی به کارگردانی ابوالفضل فرهادی از استان فارس، بدون اولویت به سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

گفتنی است نام ایمان ارضی در فهرست هنرمندان سبزوار که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال تهیه است، درج شده است. شما گرامیان هم اکنون می توانید، برای مطالعه این فهرست روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

ایمان ارضی با مسافران به دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک راه یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما