با افتتاح کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار

نخستین طرح سرمایه گذاری شهرداری سبزوار طی 72 روز تحقق یافت

شهردار سبزوار گفت: راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی دام نوین بیهق سبزوار ظرف مدت 72 روز به بهره برداری رسید تا نخستین طرح سرمایه گذاری محقق شده شهرداری در سال جاری باشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی در مراسم بهره برداری از کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار، ضمن قدردانی از سرمایه گذار این طرح افزود: بهره برداری از این کشتارگاه شرایط جدید و دوران سیمین و طلایی را برای تاریخ شهر سبزوار بوجود آورد که ثمراتش در آینده ای نه چندان دور در سطوح شهرستانی، منطقه ای و ملی به منحصه ظهور خواهد نشست.

وی با اظهار اینکه کشتارگاه فعلی همان کشتارگاه سنتی سبزوار است که مشکلاتش یکی از دغدغه های مدیریت شهری محسوب می شد، اظهار کرد: نوروز امسال به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی از محل کشتارگاه سنتی داشتم که بنده در آنجا رسما از شهروندان و مسئولان به خاطر وجود شرایط ناهنجارعذرخواهی کردم.

دکتر طالبی ادامه داد: با گذشت سال ها، قفل کشتارگاه سبزوار همچنان بسته بود تا اینکه با برون سپاری امور، کار به سرمایه گذاری واگذار شد که وی با درایت و تلاش های شبانه روزی تیم شهرداری، در مدت زمان قابل توجهی محیطی را فراهم کرد که دیگر نه تنها دغدغه مسئولین شهری نیست بلکه آغاز راهی برای راه اندازی کشتارگاه صنعتی سبزوار شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینکه بهره برداری کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار تلاش همه مدیریت شهری است، گفت: بهره برداری از این طرح در واقع امری جهادی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بود.

جلال تعصبی با اظهار اینکه با راه اندازی این طرح 40 میلیون تومان از هزینه های شهرداری کاهش یافته است، خواستار پیگیری جهت بخش بسته بندی برای انواع محصولات گوشتی همچون جگر، دل، قلوه برای صدور به دیگر شهرهای کشور شد.

وی به کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار هم اشاره ای داشت و از مسئولان شهری خواست تا هرچه سریعتر از تمام ظرفیت های قانونی و قضایی برای رسیدگی به مشکلات پیش روی کشتارگاه صنعتی سبزوار استفاده کنند.

منبع: وبسایت شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما