روابط عمومی در کنار فعالیت های خود به واژه سازی آموزشی هم اقدام کند

روابط عمومی در کنار فعالیت های خود به واژه سازی آموزشی هم اقدام کند
رییس اداره ي روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره ي کل آمورش و پرورش خراسان رضوی گفت: روابط عمومی ها در کنار فعالیت های خود به واژه سازی آموزشی هم اقدام کنند.
محمد رضا فرهادی نیا در سومین گردهمایی قطب هشتگانه ي روابط عمومی های استان در سبزوار با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی ها به عنوان مشاوران رؤسای ادارات تولید واژه و ایده پردازی کنند.
وی شناسایی توانمندی ها و مشکلات آموزش و پرورش را از وظايف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: در این راستا باید با استفاده از ابزارهای موجود جامعه به بیان آن پرداخت.
وی مخاطب شناسی را یک اصل در روابط عمومی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: باید به سراغ مدیران موفق مدارس رفته و ایده های آنان را بزرگ نمایی کرد.
این مسؤول؛ موفقیت روابط عمومی ها را موفقیت مجموعه دانست و گفت: روابط عمومی پویا می تواند یک همگرایی درون سازمانی ایجاد نماید.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با سخت توصیف کردن وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها چشم و چراغ ادارات هستند.
علی مهرآرا به نقش سازنده روابط عمومی ها در برقراری ارتباط با جامعه اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی می تواند عامل صعود و یا سقوط یک مجموعه ي آموزشی باشد.
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با اشاره به جایگاه ویژه ي روابط عمومی خاطر نشان کرد: فرصت های زیادی در آموزش و پرورش وجود دارد که عدم تبلیغات مناسب باعث می شود که این توانمدی ها به چشم نیاید.
سید رضا خاتم پور درعین حال گفت: این فرصت سوزی و عدم نمایش توانمندی ها نشان از کمبود نیروي لازم در روابط عمومی هاست.
وی در ادامه نشان دادن شأن و منزلت معلمان را در حیطه ي فعالیت های روابط عمومی ها دانست و گفت: بیان توانمندی ها، استعدادها، ایثارگری ها و موفقیت های معلمان باید از پل ارتباطی ادارات و مردم شنیده شود.
کارشناس مسؤول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره ي کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز زمان انعکاس اخبار مهم در سایت را کمتر از 2 ساعت بیان کرد و ادامه داد: خوشبختانه سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان یک خبرگزاری عمل کرده و اخبار را در کمترین زمان لازم منعکس می کند.
محمد زاده با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال برودت هوا و بارندگی های فصلی گفت: طبق سنوات قبل و با توجه به مفاد بخشنامه باید با شرایط اعلامی اقدام به تعطیلی مدارس کرد.
وی ادامه داد: نکته مهم در تعطیلات مدارس آن است که مدیران ادارات موظف هستند تا در اولین فرصت به جبران روزهای تعطیلی اقدام به برپایی کلاس ها نمایند.
در ادامه نیز کریم پروایی کارشناس روابط عمومی اداره کل نیز به تشریح شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و انعکاس آن به بهترین وجه ممکن پرداخت.
مسؤولین روابط عمومی های ادارات سبزوار،کاشمر، نیشابور، تربت حیدیه، تبادکان، قوچان و ناحیه ي 6 مشهد نیز در سخنانی به بیان دیدگاه ها و مشکلات مربوط به حوزه ي كاري خود پرداختند.

منبع: پایگاه خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما