رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان:

حجم سرمایه گذاری در سبزوار 5 برابر شده است

 رئيس اداره صنعت و معدن سبزوار از ۵برابر شدن حجم سرمايه گذاري در اين شهرستان خبر داد. علي اميدبخش در گفت وگو با خبرنگار ما، با بيان اين که در نيمه نخست امسال شاهد ۵ برابر شدن ميزان سرمايه گذاري در شهرستان بوده ايم، اظهار داشت: در اين مدت، در مجموع ۹پروانه بهره برداري صنعتي با سرمايه ثابت حدود ۱۴۰ميلياردريال و اشتغال زايي ۱۵۱نفر در سبزوار صادر شده است.

وي با بيان اين که در سال گذشته فقط ۷ پروانه بهره برداري با سرمايه حدود ۲۸ميليارد ريال و اشتغال زايي ۱۴۸نفر صادر شده است، تصريح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال صدور پروانه هاي بهره برداري نيز داراي رشد 1.3برابري بوده است.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به جايگاه سوم اين شهرستان از نظر تعداد صنايع در استان خراسان رضوي افزود: از سال گذشته تاکنون در مجموع بيش از ۲۳۹فقره پروانه بهره برداري با حجم سرمايه گذاري ۲هزار و ۶۱۳ميليارد صادر شده که ظرفيت ايجاد اشتغال براي ۴هزار و ۸۸۳نفر فراهم شده است.

وي با بيان اين که سبزوار به عنوان يک قطب معدني در غرب استان جايگاه ويژه اي دارد، ادامه داد: توان بخش کشاورزي اين شهرستان ، توليد محصولاتي از جمله دانه هاي روغني و پنبه، ايجاد صنايع تبديلي و فرآوري را بسيار توجيه پذير کرده است.

منبع: روزنامه خراسان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

رشد محسوس صنعتی سبزوار و کسب جایگاه سوم خراسان رضوی از لحاظ تعداد صنایع

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما