اهدا 50 خشت طلا توسط شهروندان سبزواری به عتبات عالیات

  مسوول ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات گفت: شهروندان سبزواری تاکنون تاکنون 50 خشت طلا برای پروژه طلاکاری ایوان باب المراد در کاظمین اهدا کرده اند.

'محمود ساده' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین شهروندان سبزواری 300 میلیون ریال وجوه نقدی و نیز 65 گرم طلا از ابتدای امسال تاکنون برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اند.

وی گفت: این کمکها برای پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف، طلاکاری ایوان باب المراد در کاظمین و پروژه ساخت صحن حضرت ثامن الحجج(ع) تقدیم ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است.

مسوول ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: پارسال نیز یک میلیارد و 100 میلیون ریال وجوه نقدی و 64 گرم طلا توسط اهالی سبزوار تقدیم عتبات عالیات شد.

وی همچنین با اشاره به اعزام استادکاران برای پروژه های عتبات عالیات گفت: کسانی که دارای تخصصهای فنی و معماری هستند داوطلبانه در ستاد ثبت نام کرده و در زمان اعلام نیاز به صورت رایگان ارائه خدمت می کنند.

ساده همچنین اظهارداشت: سبزوار به عنوان یکی از ستادهای معین استان خراسان رضوی از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و تا سال 88 مردم این شهرستان بیش از یک میلیارد و 849 هزار ریال نقدی و 322 گرم طلا تقدیم عتبات عالیات کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر کمکهای مردم به بازسازی عتبات عالیات بیش از 11 میلیون و 208 هزار ریال نیز توسط سبزواریها در سال 89 برای ساخت ضریح مطهر حرم امام حسین(ع) اهدا شده است.

منبع :ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما