مجله خبری «سبزوار نگار» به مدیریت مجید دواچی خبرنگار سبزواری راه اندازی شد


 مجید دواچی خبرنگار و فعال رسانه ای دیار سربداران، پس از 9سال سابقه وبلاگ نويسي سرانجام با راه اندازی وبسایت «سبزوارنگار» فعالیت های رسانه ای خود را در سبزوار گسترش داد.
خبرگزاری محلی سبزوارنیوز در این خصوص نوشته است:

به گزارش خبرنگارخبرگزاري محلي سبزوارنيوز، مديرسايت هدف خود از راه اندازي مجله خبري تحليلي"سبزوارنگار" رااين چنين توصيف كرد:وبلاگ نویسی را از سال 84 با "صدای معلم" شروع کردم.
بعد از چندی، به "کشتی سبزوار" پرداختم و از اسفند 92 مديريت وبلاگ "انجمن اسلامی معلمان سبزوار" را برعهده گرفتم.
اینک با توجه به علائق خود؛ لزوم داشتن سایتی با ویژگی های خبري، تحليلي، با رویکرد انتقادی درباره ی مسایل آموزش و پرورش، اجتماع، ورزش و سياست را احساس کردم که با عنوان "سبزوار نگار" پیش روی شماست.

برای ورود به وبسایت سبزوارنگار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

مجله اینترنتی اسرارنامه تا دقایقی دیگر به بهانه راه اندازی مجله خبر سبزوارنگار، مطلبی تحلیلی را در ارتباط با فعالیت های رسانه ای در دیار سربداران منتشر خواهد کرد.

گفتنی است نام و معرفی مجید دواچی در فهرست خبرنگاران و اصحاب رسانه دیار سربداران که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال تهیه می باشد، درج شده است.

برای مطالعه این فهرست شما گرامیان هم اکنون می توانید به پیوند زیر مراجعه کنید:

خبرنگاران و اصحاب رسانه سبزوار بزرگ سانه

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پایگاه خبری تحلیلی سبزوارنما، جدیدترین رسانه محلی دیار سربداران راه اندازی شد

نظرت را بنویس
comments

معلم

دروغه مطالبش همش بیات شده ومخصوص هم طیفاش است .

محسن کیایی

با سلام و درود فراوان جناب آقای مجید دواچی مدیر محترم سبزه وارنگار قبلا از زحمات شما و دستاندرکارانتان در خصوص اعتلای جایگاه معلم این قشر فراموش شده و دلسوخته کمال امتنان را دارم چندی قبل از ناحیه همکاران معلم مطالبی در قالب دیگر و باز جهت اعلام دغدغه های معلم و مشکلات حاکم بر نظام آموزشی به دستم رسید .از آنجاییکه این دلنوشته ها باید با تایید و امضای همکاران در اقصی نقاط کشور به سمع مسئولین محترم برسد این به ذهنم رسید که شما با سابقه قبلیتان در این خصوص می توانید یاری رسان ما معلمین باشید. لذا برای اینجانب ایمیل مستقیم خود را پیام بگذارید تا بتوانم مطالب را ارسال نمایم.تا به امید خدا بتوانیم صدای دادخواهی خود را به مسئولین برسانیم .با سپاس

مجید

دمت گرم اقای دواچی.خواهشا.باقدرت ادامه بدهید

جواد دباغی مقدم

به امید موفقیت آقای دواچی و همه دوستان بی ریا و مخلص عرصه رسانه که جدی و بی طرف به خبر نگاه می کنند. خبربیار داریم و خبرنگار! مجید از اون دسته از دوستان نیک هستند که خبرنگار زیبنده شخصیت ایشونه!

esmaeil

باسلام ودرود به شمادوست گرامی :آسوده دلان راغم شوریده سران نیست این طایفه را غصه رنج دگران نیست --غافل منشینید زتیمار دل ریش این شیوه پسندیده صاحبنظران نیست---رازدل ماپیش کسی بازمگویید هربی بصری باخبرازبیخبران نیست....امیدداررم که این زحمات وگفته هادرنهایت منجربه تصمیم سازی اصولی دربخش اصلی وپایه ای آموزش کشور گردد وماهم لذت زندگی کردن رابچشیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما