خبرهایی از اداره آب و فاضلاب سبزوار

روابط عمومی اداره آب و فاضلاب سبزوار خبر داد:

تعویض 530فقره کنتورخراب در آبفای سبزوار

سرپرست اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سبزوار از تعویض 530 فقره کنتور خراب در 6 ماهه سالجاری در این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، پیش یار گفت : از این تعداد 498فقره در شهر سبزوار ، 8 فقره در شهر روداب و 24 فقره در شهر ششتمد تعویض شده است .

وی افزود : کاهش هدر رفت آب ، واقعی شدن نرخ آب مشترکان و....... از اهداف تعویض کنتور آب می باشد.


 نصب بیش از دو هزار انشعاب آب و فاضلاب در سبزوار

سرپرست اداره مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : در 7 ماهه سال جاری دو هزارو 102 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سبزوار نصب شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مهندس پیش یار افزود : ازاین تعداد هزارو 240فقره مربوط به انشعاب آب و 862 فقره مربوط به انشعاب فاضلاب است . وی ادامه داد : در حال حاضر تعداد اشتراک آب در سبزوار حدود 85 هزارو اشتراک فاضلاب 69هزار می باشد .

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

عبور موفقیت آمیز آبفای سبزوار از تابستان 93

نظرت را بنویس
comments

محمد برغمدی

با سلام مدت پانزده سال است که در سبزوار - خیابان راهنمایی – راهنمایی 10 – کوچه شهید آیت الله قریشی 1 - زندگی می کنیم و با توجه به این که خط لوله جدید فاضلاب غرب سبزوار و خط لوله قدیمی تر فاضلاب خیابان راهنمایی ازهمین منطقه یعنی از حدود بیست متری منازل ما می گذرد و تمام کوچه های بالاتر و پایین تر یعنی راهنایی 12 و 14 و . . . دارای فاضلاب شهری می باشند متاسفانه با پیگیری های مکرر اداره آب و فاضلاب سبزوار حاضر به واگذاری انشعاب فاضلاب به این محله نشده است و این در حالی است که همه مردم محله از نداشتن انشعاب فاضلاب بسیار رنج می برند و حتی بعضی به همین خاطر از این محل به محلات دیگر نقل مکان کرده اند. لذا مستدعی است حداقل مشخص فرمایید این منطقه بالاخره تا چه زمانی باید از داشتن انشعاب فاضلاب محروم باشد. با تشکر

محمد برغمدی

با سلام مدت 10 سال است که در حد فاصل اداره راهنمایی و رانندگی تا قلعه نو زندگی می کنیم و در انتظار برخورداری از فاضلاب شهری هستیم ولی از این نعمت برای ما خبری نیست لازم به ذکر است که یک کوچه بالاتر یعنی راهنمایی 12 دارای فاضلاب است و کمی پایین تر یعنی کمیته امداد امام خمینی هم دارای فاضلاب است.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما