مدیرعامل سازمان تاکسی رانی سبزوار تغییر کرد / فواد سحابی جایگزین امیر ناطقی شد

قطار تغییر و تحول در بدنه شهرداری این بار به ایستگاه تاکسیرانی شهرداری رسید و امروز احمد برادران معاون استاندار، فرماندار و رئیس شورای سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار حکم فواد سحابی را به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار ابلاغ کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در حکم فرماندار سبزوار به سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمده است:

جناب آقای فواد سحابی

سلام علیکم

احتراما سپاس بیکران پروردگار عالمیان را سزاست که توفیق خدمت خالصانه را در فضایی معطر از خون شهیدان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده به ما عنایت فرمود.

با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده مطابق با صورت جلسه مورخه هفدهم آبان ماه 93 شورای سازمان و به موجب این ابلاغ به عنوان" سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار" منصوب می شوید.

امید است با نگاه دقیق و متکی بر روحیه خدمت گزاری و در پرتو مدیریتی صمیمانه، عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته، پیگیری و اجرای امور محوله با ارائه خدمت بی منت، همه اهتمام و تجربه خویش را بکار گیرید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به آحاد شهروندان فهیم سبزوار خواستارم.

 

احمد برادران

معاونت استاندار، فرماندار و رئیس شورای سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار

گفتنی است امیر ناطقی مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی شهرداری پس از گذشت حدود 10 سال از این سازمان خداحافظی کرد.همچنین لازم به توضیح است که فواد سحابی " سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار" متولد سال 1360 و دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است.

وی که از سال 85 فعالیت خود را در شهرداری سبزوار آغاز نموده مدیریت واحد حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری، مسئولیت امور مهندسین ناظر شهرداری، دفتر بهینه سازی انرژی شهرداری، فنی و شهرسازی و صدور پروانه منطقه 2 را بر عهده داشته است.

منبع: وبسایت شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما