تعریض جاده سبزوار - بردسکن مطالبه فرهنگیان غرب خراسان رضوی از وزیر راه و شهرسازی

جاده کم عرض اما پرتردد سبزوار - بردسکن در غرب خراسان رضوی همچنان قربانی می گیرد و این در حالی است که تا کنون اقشار مختلف مردم این شهرستان ها به ویژه فرهنگیان سبزوار و بردسکن بارها خواستار تعریض این جاده شده اند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه کمتر از یک سال پس از درگذشت سه تن از فرهنگیان سبزوار شادروانان علی اکبری، طیبی نیا و فوجی، در سانحه رانندگی محور سبزوار بردسکن، که منجر به تنظیم نامه اعتراضی انجمن اسلامی معلمان سبزوار شد(منبع) این بار مرحوم محمدرضا حشمتی راد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردسکن قربانی یک سانحه مرگبار رانندگی در جاده مذکور شده است تا معلمان بردسکنی نیز هم صدا با سبزواری ها خواستار اصلاح و تعریض این جاده پرتردد غرب خراسان رضوی شوند.

خبرگزاری ایسنا، متن نامه معلمان بردسکنی به وزیر راه و شهرسازی را به شرح زیر منتشر کرده است:

فرهنگيان با ارسال نامه به وزير راه و شهرسازي خواستار تعريض محور بردسكن سبزوار شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه خراسان به دنبال درگذشت معاون پرورشي آموزش و پرورش بردسكن در سانحه رانندگي محور بردسكن - سبزوار جمعي از پیشکسوتان، مدیران، دبیران، آموزگاران، مربیان و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با ارسال طوماري به دكتر آخوندي وزیر محترم راه و شهرسازی خواستار تعريض محور بردسكن - سبزوار شدند.

در اين طومار آمده است:

به استحضار می‌رساند مسیر جاده شهرستان‌های بردسکن- سبزوار از گذشته تاکنون یکی از پرترددترین راه‌های ارتباطی کشور در مسیر حمل و نقل جاده‌ای شمال به جنوب بوده است.

این جاده هر از چندگاهی به عنوان یکی از عوامل حادثه ساز جاده‌ای خانواده‌ای از هموطنان عزیزمان را به سوگ می‌نشاند.  اکنون، جامعه فرهنگیان شهرستان بردسکن به عنوان یک خانواده بزرگ در دهه اول محرم  به سوگ عزیزی نشست که برادر گرانقدر شهید، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و الگوی ایثار در حوزه فرهنگ و تربیت بود.

 بدون تردید درگذشت جانسوز فرهنگی بزرگوار آقای محمدرضا حشمتی راد معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ثلمه‌ای جبران ناپذیر بر پیکر تعلیم و تربیت وارد كرد.

بنابراین، جامعه فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان بردسکن از حضرتعالی استدعا دارد به این درخواست خداپسندانه توجه ویژه مبذول فرمایند و دستوری صادر نمایند تا بازسازی، اصلاح یا حداقل تعریض جاده ارتباطی بردسکن - سبزوار در اولویت‌های مقام عالی وزارت قرار گیرد.

فرهنگيان بردسكن با ارسال طوماري جداگانه به مديرآموزش و پرورش بردسكن  خواستار نامگذاري یکی از دبیرستان‌های مرکز شهر به نام زنده یاد محمدرضا حشمتی راد شدند تا خصال نیک ایشان یادگار همیشگی بر لوح دل و جان گردد و این دبیرستان مکانی برای مشارکت‌های مادی و معنوی فرهنگیان نیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جاده بردسکن - سبزوار از محورهای شریانی خراسان رضوی است

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما