گروه داروگ هیچ گونه برنامه ای جهت یادبود مرحوم مرتضی پاشایی تدارک ندیده است

سرپرست گروه سه تارنوازی داروگ برگزاری  هرگونه برنامه هنری در سبزوار توسط این گروه را به یاد شادروان مرتضی پاشایی تکذیب کرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، میلاد سیدنیا بعد از ظهر امروز  در یک تماس  کوتاه تلفنی با خبرنگار این مجله تأکید کرد: هرچند خبر درگذشت خواننده جوان و خوش استعداد کشورمان، مرتضی پاشایی، گروه داروگ را نیز به ماتم نشانیده است، اما این گروه هیچ برنامه ای را جهت یادبود آن هنرمند فقید در سبزوار در نظر  نگرفته است و هر گونه خبری در این زمینه ناصحیح است.

وی سپس  از همه دوستان و علاقه مندان گروه داروگ خواست، تا در گروه های مختلف اجتماعی و رسانه های مورد استفاده خود نظیر فیسبوک، وایبر، لاین و ... با اطلاع رسانی صحیح درباره عدم تصمیم گروه داروگ جهت برگزاری مراسم یادبود مرحوم پاشایی ، از انتشار شایعه های نادرست در این زمینه جلوگیری نمایند 

سیدنیا در پایان. برای روح مرحوم پاشایی طلب آمرزش و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر فراوان از درگاه الهی نمود و از طرف تمام اعضای گروه داروگ با خانواده مرحوم پاشایی ابراز همدردی کرد.

گفتنی است، گروه سه تارنوازان  داروگ که از سال 91، تحت سرپرستی میلاد سینا در سبزوار راه اندازی شده است در هفته های اخیر اولین کنسرت خود را در محل تالار کاشفی سبزوار در مدت زمان نزدیک به ده  شب اجرا کرد.

 

 کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک  کنید:

اجرای «حافظانه» گروه داروگ در سبزوار روی صحنه رفت

 

نظرت را بنویس
comments

H

واقعا زحمت کشیدین!!! الان انتظار میرفت یه گروه موسیقی فعال تو سبزوار مثل داروگ برنامه ای رو برگزار کنه تا همه ی علاقه مندان این هنرمند بتونن ابراز همدردی کنن...پس کی میخواین خودتون رو نشون بدین؟ فقط کنسرت ؟ همین؟ بازم دم مردم سبزوار گرم که نشون دادن اگه گروهی هم نیاد بازم خودشون حتی شده با یه گیتار و همخوانی در شهربازی و پارک بعثت مراسمی کوچیک را ترتیب دادند. متشکریم از مردم...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما