مهدی مقصودی: نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار همزمان با دهه فجر برگزار می شود

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی مقصودی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی‌های رسانه‌ای شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار و با حضور رسانه‌های مطرح و نمایندگی‌های رسانه‌های ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت هر منطقه و شهری نقش موثری ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروز به برکت حضور خبرنگاران سبزوار به عنوان دومین شهر رسانه‌ای در سطح استان خراسان رضوی شناخته می‌شود.

مقصودی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سبزوار با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه ثمرات خوبی برای شهرستان و معرفی دستاوردهای رسانه‌های محلی در سطح کشور به دنبال دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سبزوار با تاکید بر اینکه انجمن خبرنگاران سبزوار از توانایی بالایی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای شهرستان است، گفت: شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی همواره پشتیبان این انجمن بوده و همکاری‌های خود را در حوزه رسانه و فرهنگ بیشتر می‌کند.

رضا نامنی، رئیس هیئت مدیره انجمن سبزوار نیز در ادامه با بیان اینکه تلاش خبرنگاران در راستای توسعه و تعالی شهرستان است، افزود: مسئولان همواره به این نکته توجه دارند که امروز بخشی از توسعه و پیشرفت شهرستان مدیون تلاش خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی رسانه‌ای شهرستان تاثیر زیادی در گسترش رسانه‌ها و معرفی آنان دارد، تصریح کرد: انجمن خبرنگاران سبزوار با تمام قدرت برای برگزاری این نمایشگاه همکاری می‌کند و درکنار شورای اسلامی شهر سبزوار خواهد بود.

نامنی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برتر، معرفی رسانه‌ها و جراید، دعوت از نمایندگان خبرگزاری های برتر کشور و استان بخشی از این برنامه‌ها است.

منبع:  خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما