کتاب گویای «درسنامه نهج البلاغه» در سبزوار رونمایی شد

کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” امروز طی مراسمی در کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سبزوار، کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” که در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری ضبط شده است  طی مراسمی با حضور آقای میردشتی معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان رونمایی شد.
کتاب درسنامه نهج البلاغه یکی از کتاب هایی است که در چند ماه اخیر در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری ضبط شده است.
بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر با برقراری تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی سبزوار و کشور و مراکز نابینایان کل کشور فعالیت های موثر و مفیدی در جهت سوق دادن  نابینایان و کم بینایان به کتابخوانی و مطالعه داشته است.
برگزاری کلاس های آموزشی مختلف از جمله مهارت های هفت گانه ICDL ، آموزش خط بریل، کارگاه آشنایی با فناوری های نوین ویژه نابینایان با حضور اساتیدی از امریکا، ضبط کتاب های درسی مورد نیاز دانشجویان نابینا و کم بینا، تعامل با مراکز نابینایان کل کشور و تهیه منابع مورد نیاز این قشر از طریق مبادله کتب بریل با این مراکز بخشی از فعالیت های بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر بوده است.
شایان ذکر است بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری از لحاظ سابقه فعالیت دومین و از لحاظ کیفیت و کمیت خدمات اولین کتابخانه ویژه نابینایان در شمال شرق کشور است.
در مراسم رونمایی از کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” ازعلی صادقی منش دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه حکیم سبزواری و خانم دکتر اعظم قلعه نوی که بصورت افتخاری با بخش نابینایان همکاری داشته اند تقدیر و قدردانی شد.
همچنین  از جناب آقای موسی الرضا گلدانی ریاست محترم هیئت امنای انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم، آقای غلامرضا شهرام مدیر عامل محترم انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم و جناب آقای محسن حیطه مسئول روابط عمومی انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم و آقای مهندس حامد ارشادی پور طراح سایت اداره کتابخانه های عمومی و یکی از اولین خیرین کتاب سبزوار که همکاری بی دریغ و صمیمانه ای با اداره کتابخانه های عمومی سبزوار داشته اند تجلیل شد.

منبع: وبسایت اداره کتابخانه های عمومی سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

زیبا باغانی: اجرای طرح تاکسی کتاب و اتوبوس کتاب در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما