نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه: پیشرفت سازمان هوا و فضا چشمگیر بوده است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: خدارو شکر شهید طهرانی‌مقدم، دانشمندانی از جنس خود را تربیت کرده است که راه او را در حوزه علم و دانش به خوبی ادامه می‌دهند

به گزارش «نسیم»، یادواره شهدای "یاران ماندگار" با هدف تجلیل از سرداران شهید و270 آزاده سبزوار با حضور حجت الاسلام ایوب حسن‌زاده نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، سردار تاجیک آزاده در سازمان هوا و فضا و آزاده سرافراز خانم آباد در مصلای بزرگ سبزوار برگزار شد.
در این یادواره حجت الاسلام حسن‌زاده با اشاره به نقش نظام جمهوری اسلامی در ثبات منطقه و تدابیر بسیار سنجیده مقام معظم رهبری در درگیری‌هایی که در کشورهای منطقه اتفاق افتاده مطالبی در جمع حضار بیان کرد.
در ادامه وی پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی را مدیون شهدا دانست و افزود: سازمان هوا و فضا با پیشرفت چشمگیر در منبع نظامی توان دفاعی در منطقه را دارد و با تدبیر شهید تهرانی دانشمندانی را در این رشته تربیت نموده تا حرکت و فعالیت‌های این بزرگواران را با قدرت ادامه دهند.
در ادامه، خانم آباد آزاده هشت سال دفاع‌مقدس و نویسنده کتاب "من زنده‌ام" به بیان بخش‌هایی از خاطرات دوران اسارت خود پرداخت.


منبع: نسیم

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دومین یادواره یاران ماندگار در سبزوار برگزار شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما