وایبر رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار هک شد

وایبر موبایل عضو کمیته تعیین مصادیق هک شد!
عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه مجلس از هک شدن وایبر موبایلش توسط هاست خارجی خبر داد.

عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه مجلس از هک شدن وایبر موبایلش توسط هاست خارجی خبر داد.

رمضانعلی سبحانی فر عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه مجلس، در گفت‌وگو با موبنا با اشاره به اینکه وایبر و شبکه های اجتماعی یکی از مسائل روز اجتماع است، گفت: وایبر موبایل من از طریق هاست خارج از کشور هک شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از کمیته تحلیل مصادیق مجرمانه پی به هک وایبر توسط هاست خارج از کشور شدم.

این نماینده مجلس با توجه به اینکه ورود و گسترش شبکه های اجتماعی زمینه ارتباط بیشتر افراد در نقاط مختلف دنیا ایجاد شده است, اظهار داشت: افراد با استفاده از این تکنولوژی که به صورت رایگان نیز است , می توانند با کسی که در جایی دیگری از جهان است، به راحتی ارتباط برقرار کنند.

سبحانی فر با اشاره به اینکه تا زمان قبل از هک وایبر به استفاده از این محیط اجتماعی می پرداخت, گفت: در هنگام استفاده از این شبکه اجتماعی با مسائلی که برخلاف ارزش های دینی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران باشد روبرو نبودم ازهمین رو وایبر فضای مناسب و رایگانی برای تبادل اطلاعات است.

بنا بر این گزارش، اظهارات فوق در حالی است که چندی پیش رمضانعلی سبحانی فر از مطرح نبودن بحث فیلترینگ پیامرسان وایبر و شبکه اجتماعی اینستاگرام در کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه سخن گفته بود.

رمضانعلی سبحانی فر، عضو کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه مجلس اعلام کرده بود که بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی نظیر وایبر و اینستاگرام مطرح نبوده و در کمیته فیلترینگ هم مطرح نشده است، اگر هم بحثی در این خصوص باشد مربوط به فیلترینگ هوشمند است.

وی در ادامه صحبت هایش می گوید که بحث جدی برای فیلترینگ این دو سرویس مورد نظر نیست و تنها به دنبال پایش محتوای وایبر و اینستاگرام هستند.

صحبت های سبحانی فر می تواند به معنای پایان نگرانی های کاربران و علاقه مندان به این دو سرویس آنلاین باشد، چرا که وی صریحا از مطرح نبودن بحث فیلترینگ وایبر و اینستاگرام سخن می گوید.

منبع: تابناک

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سرنوشت وایبر و اینستاگرام از فیلتر نشدن تا انجام فیلترینگ هوشمند
 

نظرت را بنویس
comments

یحتمل اطلاعاتی که مهندس آق رامضانعلی ابوچناری در گوشی داشته اند خیلی خیلی محرمانه و مهم بوده است که هاست خارجی و یک هکر تصمیم می گیرد وایبر او را هک کند. این جور ادعاها فقط و فقط برای مطرح کرد خود بیان می شود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما