عملیات زیر سازی و جدول گذاری بلوار هشت بهشت سبزوار پایان یافت

مسئول امور فنی اداره عمران شهرداری سبزوار از اتمام عملیات زیر سازی و جدول گذاری بلوار هشت بهشت سبزوار خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، هادی محسنی با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر شورای اسلامی شهر و شهرداری اجرای زیرسازی و جدول گذاری بلوار هشت بهشت سبزوار با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل طرح عملیات روشنایی و نصب تیر چراغ برق مسیر بلوار با همکاری اداره برق شهرستان آغاز شده است
.

محسنی خاطرنشان کرد: در فاز دوم اجرای بلوار هشت بهشت اصلاح هندسی دو تقاطع در جنوب و شمال بلوار با جاده کمربندی و جاده قوچان در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول امور فنی اداره عمران شهرداری سبزوار تصریح کرد: با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و پلیس راه سبزوار مقدمات ایمن سازی مسیر صورت پذیرفته و عملیات اجرایی این تقاطع ها که به صورت همسطح می باشد بزودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اجرای تعریض آبروهای جاده کمربندی نیز به اتمام رسیده است، اظهار داشت: برابر برنامه زمانبدی پروژه تا پایان سال آسفالت دو مسیر رفت و برگشت برابر طرح نهایی به اتمام خواهد رسید و مسیر برای بهره برداری شهروندان و مسافران آماده خواهد شد.

محسنی گفت: با اجرای این طرح بار ترافیکی و ترانزیتی بلوار چمران کاهش و از عبور و مرور وسایط نقلیه ترانزیتی و سنگین به داخل شهر جلوگیری می شود.

 

منبع: شهرداری سبزوار

بررسی اثربخشی شهرداری و شورای شهر سبزوار در 8 ماهه ابتدایی سال 93

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

وقتی در غفلت مسئولان فرصت ها را از دست می دهیم

نظرت را بنویس
comments

ایمان

به نظر می رسد به جای کلمه بلوار اگر کلمه چهار باغ استفاده کنیم بهتر باشد و به جای واژه ی از واژه ی باغ یا بوستان استفاده شود مثلا بنویسم باغ ارم باغ سلامت باغ ملی باغ شهدای گمنام .و .... زیرا واژه ی باغ در گویش مردم سبزوار جا افتاده است
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما