پیام تبریک رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری منتشر کرد:

دانشجویان عزیز و آینده سازان کشور؛ 

اگر امروز در تقویم جمهوری اسلامی ایران، بر پیشانی بسیاری از برگ‌ها نامی بزرگ می‌درخشد، نشان از فراوانی افتخارات این مرز و بوم دارد.

از این میان یکی از روزهایی که به شایستگی و بایستگی نام‌گذاری شده‌ است روز دانشجوست، چرا که این قشر تاثیر گذار در فرهنگ و کارآمدی همه جانبه‌ی یک ملت، نه در یک روز از تقویم که در لحظه لحظه‌ی حیات جامعه، حضوری ملموس و مؤثر دارند.

دانشجو به عنوان دیده‌بان همیشه بیدار جامعه، با آگاهی از این رسالت بزرگ، همواره اتفاقات پیرامون خود را سنجیده و ریزبینانه رصد می‌کنند و با ترازوی نقدی که مبتنی بر اعتدال و اقتصاد است فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جامعه را برای دیگران باز می نماید.

من به عنوان کسی که در نظام آموزش عالی کشور، همواره در تعامل با دانشجویان عزیز هستم به نوبه‌ی خود،  این روز بزرگ را به تمام دانشجویان  کشور و به‌ویژه دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری تبریک می گویم و امیدوارم این عزیزان همچنان که همیشه در تمام صحنه‌های حساس و مؤثر دانشگاه،  حضوری فعال داشته‌اند باز هم دامنه‌ی همکاری‌های خود را با حوزه‌ی مسئولین دانشگاه، گسترش دهند و با نقد و نظرهای خیرخواهانه و سازنده‌ی خود، ما را در پیشبرد اهداف کلان آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این نظام مقدس یاری نمایند.

 

جواد حدادنیا

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما