مسعود جان! میز پینگ پونگ سیمانی چی شد؟

شهناز دیواندری: روز پنجشنبه 12 آذر 93، هنگامی که به مناسبت روز جهانی معلولان به آسایشگاه خیریه معلولان ذهنی امیرالمومنین رفته بودم و با آقای عایدی نیا مسئول روابط عمومی این موسسه خیریه گفتگو می کردم،  در بین صحبت های خود بیان داشتند که آقای مسعود پسندیده عضو شورای شهر، قولی به این عزیزان داده که هنوز به سراجام نرسیده است واما ما از این طریق خواستیم به آقای پسندیده این مسئله را یادآور شویم شاید سریعتر چشم انتظاری بچه ها به پایان برسد.

آقای مسعود پسندیده شما حدود5 ماه پیش به موسسه ی خیریه ی معلولین ذهنی امیرالمومنین قول دادید میزهای پینگ پونگ سیمانی که قبلا در پارک های شهر قرار داشت و اکنون توسط شهرداری جمع شده و به پارک موتوری انتقال یافته است را دراختیار این عزیزان قرار دهید.

این میزها هم اکنون بدون استفاده درگوشه ای افتاده است، ولی به درد بچه های آسایشگاه برای ورزش و بازی وتخلیه ی انرژی می خورد. چرا که اکثر وسایل بازی در این آسایشگاه به علت ناخوش احوال بودن بچه ها به سرعت خراب می شوند و این میزها به دلیل جنس سیمانیشان از مقاومت مناسبی برخوردارند و یقینا ماندگاری بیشتری پیدا خواهند کرد.

آقای پسندیده این عزیزان یک ماه پیش نیزاین موضوع را به شما یادآور شده اند. نشان به آن نشان که شما با آقای کرامت به آسایشگاه آمده بودید وباایشان هم موضوع را در میان گذاشتیدو گفتید فرداساعت 10به بعد برای پیگیری زنگ بزنند که متاسفانه زنگ و پیام های آنها همچنان بی پاسخ مانده است!!

حالا از همین جا از قول آقای عابدی به شما می گوییم "مسعود جان میز پینگ پونگ سیمانی چی شد؟

وما از قول خودمان به شما می گوییم کاش12آذر که روز جهانی معلولین بود این میز را به بچه های آسایشگاه هدیه می دادید. هرچند شاید این میزها ارزش مادی چندان بالایی نداشته باشند اما ظاهراً می تواند یکی از نیازهای کوچک مددجویان آسایشگاه خیریه امیرالمومنین را برآورده کند.

پس لطفا جهت عمل به وعده خود، هرچه زودتر اقدام کنید و یا اگر این کار نشدنی است، حداقل پاسخی بدهید بچه ها منتظرند هستند....
 


شهناز دیواندری

خبرنگار افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه

 

برای مطالعه مطالب بیشتر از شهناز دیواندری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

از  حال و روز معلولان غافل نمانیم
 

نظرت را بنویس
comments

دکتر مهدی دیواندری

سرکار خانم شهناز دیواندری زحمات شما و تهیه گزارش در مورد آسایشگاه خیریه معلولان ذهنی جای بسی تشکر و تقدیر دارد.

mohammad

خانم دیواندری شمام یه قولایی دادی... یادت رفت!

ماجيكار

سركار عليه خانم ديواندري: ( جو ) بخشى از فضا ست كه در محافل عمدتا عمومى اكثر مسىئولان را مانند هاله نور فرا ميگيرد و با طراحى لبخندى مليح بر چهره ى بلاهت بارشان ،دهان پركارشان را به وعده دادن هاى بسيار مى گشايد لذا اگر حضرات بجاى اينكه براى مددجويان نازنين ميز بتنى بگيرند ملاطفت نموده دهان مباركشان را گل بگيرند خيال شهرى آسوده است

علی

ایول گل گفتی ماجکار

؟

دید؟ خانم دیواندری هیچ مشکلی حل نشد اصلا مهم نیست که کی چه قولی داده و به کی داده!!!!! بازم ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما