وبسایت کنگره بین المللی سربداران به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی رونمایی می شود

پنجمین جلسه کنگره بین المللی سربداران برگزار شد
پنجمین جلسه کنگره بین المللی سربداران با حضور اعضای شورای سیاست گذاری این کنگره برگزار شد.

 به گزارش بصیر سبزوار، دبیر کنگره بین المللی سربداران در این جلسه اظهار داشت: در ابتدای آذرماه سال جاری وب سایت کنگره با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی آماده شده است که بعد از رفع نواقص رونمایی می شود.

 محمد جواد حدادنیا با اشاره به اینکه ۲ دبیرخانه علمی و اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده اند، ادامه داد: ستاد دبیرخانه کنگره سربداران  در دانشگاه حکیم تشکیل شده است.

 رییس دانشگاه حکیم سبزواری بیان داشت: ۱۲ کمیته در این دبیرخانه تشکیل شده است که تعدادی فعال و تعدادی هنوز فعالین خود را اغاز نکرده اند.

 وی کمیته روابط بین الملل،پژوهش، فرهنگی، تشریفات و طرح و برنامه را از جمله این کمیته ها اعلام کرد.

 حداد نیا با بیان اینکه دانشگاه حکیم سبزواری در ۵ ماه گذشته پتانسیل زیادی را در راه اندازی دبیرخانه ها و کمیته های این کنگره انجام داده است، اضافه کرد: ۱۰ جلسه با حضور ۱۸ عضو هیئت علمی به منظور هماهنگی و در آوردن محورهای کنگره برگزار کرده ایم.

 این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه وظیفه بنده پیگیری بودجه کنگره بین المللی سربداران نیست، گفت: اگر بخواهیم در سطح بین الملل این کار صورت پذیرد بودجه ای ملی میخواهد که این بودجه در اختیار دانشگاه قرار ندارد.

 وی همچنین اضافه کرد: بنده در مصاحبه ای گفته ام که اگر این بودجه در اختیار ما قرار بگیر ظرف مدت یک هفته مجوز کنگره در سطح بین الملل را خواهیم گرفت.

دبیرکنگره با اشاره به اینکه سربداران افتخار مردم دیار سبزوار اند،  ادامه داد: باید همه دست در دست هم این کنگره را به نحو احسن انجام دهیم.

حدادنیا با بیان اینکه همه رایزنی ها با دانشگاه های مطرح کشور صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: به دبیر علمی کنگره ابلاغ کرده ام که باید مباحث علمی در عالی ترین سطح مورد نظر باشد.

منبع: بصیر سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با رهبران سیاسی نظامی حکومت سربداران

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما