به بهانه کسب موفقیت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویی

آشنایی با ابوالفضل عصارزاده هنرمند ساعی و خوش استعداد سبزواری

ابوالفضل عصارزاده یکی از هنرمندان سبزواری است که مدتی قبل موفق شد در در بیست‌ونهمین جشنواره‌ی ملّی قرآن و عترت (ع) دانشجویان سراسر کشور مقام سوم را از بین شمار بسیار زیاد شرکت کنندگان از آن خود کند.

خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه به همین مناسبت به سراغ این هنرمند سبزواری رفت تا درباره موفقیتش به گفتگو بپردازد و از رزومه کاری او آگاه شود.

عصارزاده در این گفتگو به خبرنگار اسرارنامه گفت: وی در بیست‌ونهمین جشنواره‌ی ملّی قرآن و عترت دانشجویان کشور در شهر اصفهان شرکت کرده بود موفق شد در بخش فیلم کوتاه به مرحله‌ی نهایی این جشنواره راه یابد  و رتبه سوم را از آن خود کند.

وی همچنین گفت: تا کنون در جشنواره های هنری و مذهبی فراوانی شرکت کرده و موفق به کسب مقام های مختلفی شده است.

گفتنی است نام و بیوگرافی مختصری از ابوالفضل عصارزاده هم اکنون در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که توسط اسرارنامه تهیه می شود، درج شده است.

شما گرامیان می توانید برای آشنایی بیشتر با این هنرمند سبزواری هم اکنون روی پیوند زیر کلیک کنید:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ

نظرت را بنویس
comments

مسعود

همیشه دوست داشتنی هستی ح

ایماژ

ایول ابوالفضل باعث افتخار رفقایی

جمعی از دانشجویان هنرمند

سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمتکش سایت اسرارنامه که شاهد زحمات شما عزیزان در سایت هستیم. تشکر به خاطر این که هنرمندان فرهیخته را معرفی میکنید... آقای ابوالفضل عصارزاده هنرمند گرامی خسته نباشید امید به پیروزی و سربلندی شما و همه هنرمندان خطه ی بزرگ سربداران منتظر موفقیت های بیشتر از شما هنرمند گرامی

هیچ ابن هیچ

انشالا که جان ایشان هم مانند ظاهر امورشان، قرآنی باشد

MSN

مهمترین سایزی که آدم باید بدونه سایز دهنشه که اندازه دهنش حرف بزنه

maryam

جناب آقای هیچ این هیچ اتفاقا با شناخت چندین ساله ای که بنده از ایشان دارم ظاهر و باطنش یکیست در غیر این صورت این همه افتخار برای شهرستان و خود کسب نمیکرد پس لطف کن برای نظراتت بیشتر دقت کن. موفق باشی

ali

آفرین به تو...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما