طرح ترافیک زمستانه در شهرستان سبزوار آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از آغاز طرح ترافیک زمستانه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

رضا شهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه خراسان با بیان اینکه طرح ترافیک زمستانه همزمان با سراسر کشور در سبزوار نیز آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر سه پایگاه و پست امداد و نجات به صورت ثابت در محورهای مواصلاتی تهران ـ سبزوار و سبزوار ـ بردسکن در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل بارش برف و باران و تردد کامیون‌های ترانزیتی و زائران حضرت رضا(ع) در سطح محورهای مواصلاتی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سبزوار در سطح این محورها در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه در طول مدت طرح زمستانه بیش از 500 نفر روز نجاتگر و امدادگر داوطلب در پایگاه‌ها، پست‌های جاده‌ای و مرکز پیام به کارگیری می‌شوند، افزود: در این مدت چهار دستگاه آمبولانس، سه دستگاه ست نجات، دو دستگاه خودروی کمک دار، پنج پایگاه و پست و سه درمانگاه، یک دستگاه خودروی پشتیبانی و فرماندهی و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و عملیاتی به کار گرفته می‌شوند.

شهرآبادی با اشاره به تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات به تجهیزات زمستانه یادآور شد: در طول فصل زمستان پایگاه‌های امداد و نجات به تجهیزات اسکان اضطراری مجهز شده‌اند

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مرکز علمی کاربردی هلال احمر سبزوار به مرکز استانی تبدیل می شود

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما