یادواره شهدای امنیت و گروهان تخریب تیپ 47 سلمان سبزوار برگزار می شود

فرمانده تیپ مهندسی 47 سلمان سبزوار خبر داد
برگزاری یادواره شهدای امنیت و گروهان تخریب تیپ 47 سلمان سبزوار

فرمانده تیپ مهندسی 47 سلمان سبزوار از برگزاری یادواره شهدای امنیت و گروهان تخریب این تیپ در این شهرستان خبر داد.

محمد آروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه این یادواره در سالگرد شهادت شهیدان حسن باعثی، توحیدی تبار و احمدی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این شهدای عزیز در حادثه تروریستی سراوان سال گذشته توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه در این یادواره یاد پنج شهید تخریب‌چی تیپ 47 سلمان سبزوار نیز برگزار می‌شود، افزود: این شهدا در مناطق مختلف مرزی در حال اجرای ماموریت تخریب در میدان مین به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده تیپ مهندسی 47 سلمان سبزوار با بیان اینکه این مراسم روز پنج‌شنبه در محل مسجد جامع شهرستان سبزوار برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری این مراسم همکاری لازم را داشته‌اند و جای تشکر دارد که آنان نیز این شهدا را از خودشان می‌دانند.

آورین با بیان اینکه برگزاری این یادواره‌ها سبب ترس دشمن از انقلاب اسلامی و نظام می‌شود، خاطرنشان کرد: جامعه امروز ایران اسلامی تشنه فرهنگ ایثار و شهادت است و شما ملاحظه می‌کنید که امروز پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران و کتاب‌ها متعلق به دفاع مقدس و یاد رزمندگان اسلام است.

فرمانده ارشد منطقه نظامی سبزوار با بیان اینکه کلاس درس‌آموزی از رزمندگان اسلام تعطیل نشده و روحیه ایثار و شهادت امروز در یگان‌های رزمی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران موج می‌زند، ادامه داد: امنیت پایدار امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگانی است که در دوران امروز انقلاب برای پاسداری از مرزهای کشور بسیج شده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز با مجاهدت نیروهای نظامی کشور شاهد هستیم که بسیاری از گروه‌های تروریستی و مسلح منهدم و سرکردگان آن دستگیر شده‌اند.

وی ترس دشمن از انقلاب و نیروهای مسلح را مهم‌ترین دستاورد در حوزه استراتژیک دانست و افزود: دشمن با تقویت تروریست‌ها به دنبال ایجاد فضایی مانند عراق و سوریه در کشور ما بود که با بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و نیروهای مسلح این توطئه خنثی و نقشه آنان نقش برآب شد.

آروین با اشاره به اینکه خانواده شهدا از صبور ترین و بردبارترین افراد هستند و وظیفه ما قدردانی و سپاسگذاری از این بزرگواران است گفت: نباید هیچگاه یاد و نام مادران و پدران شهدا را فراموش کرد و وظیفه ماست که در کنار حفظ یاد و خاطره شهدا از صبر این خانواده‌ها نیز قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای تیپ 47 سلمان سبزوار با حضور در مناطق مختلف مرزی و انجام ماموریت‌های سخت در سطح کشور توانسته‌اند در تحقق امنیت پایدار نقش به‌سزایی داشته باشند، افزود: سند ما بر این ادعا تقدیم کردن شهدایی است که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در دارالمومنین سبزوار
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما