تکمیل آزادراه حرم تا حرم ضرورت جدی دارد / شهرک صنعتی شماره 3 سبزوار جانمایی می شود

فرماندار سبزوار:
اقامتگاه‌های بین راهی میراث فرهنگی سبزوار به بخش خصوصی واگذار می‌شود

فرماندار سبزوار با بیان اینکه تکمیل پروژه حرم تا حرم از ضرورت های منطقه است، گفت: اقامتگاه‌های بین راهی میراث فرهنگی سبزوار به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

احمد برادران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم با بیان اینکه پروژه حرم تا حرم در محور سبزوار اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری که در منطقه صورت گرفته و موضوع ترافیک در سطح محورهای این شهرستان تکمیل پروژه ضرورت جدی دارد.

وی با بیان اینکه پل‌های طول مسیر پروژه و ابنیه فنی آن هنوز مانده و احداث نشده است، تصریح کرد: 20 کیلومتر از این محور در محدوده سبزوار باقی‌مانده که با رایزنی‌های صورت گرفته با استانداری، نمایندگان و وزارت راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در حوزه نیشابور نیز باید کار پروژه پیگیری شود تا بتوانیم با هماهنگی استان بخشی از بار ترافیکی محور سبزوار به مشهد را به این منطقه منتقل کنیم.

فرماندار سبزوار با اشاره به شهرک صنعتی شماره 3 سبزوار گفت: کار مطالعاتی و مکان سنجی این پروژه در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم مکان مورد نیاز همگون با زیرساخت‌ها و نیازهای شهرک را مکان‌یابی کنیم.

برادران با اشاره به شهرک صنعتی شماره 3 سبزوار نیز ادامه داد: در حال حاضر شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار دارای 140 هکتار زمین است که تاکنون 25 درصد آن واگذار شده و خوشبختانه درحوزه واگذاری اراضی این شهرک و انتقال صنایع به آن مشکلی نداریم.

وی با اشاره به ساخت اقامتگاه‌های بین راهی و رها شدن آن در منطقه با بیان اینکه این مجموعه‌ها زیر نظر سازمان میراث فرهنگی ساخته شده خاطرنشان کرد: پیگیری‌های زیادی صورت گرفته تا این مجموعه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

فرماندار سبزوار گفت: خوشبختانه با توافقی که با سازمان گردشگری صورت گرفته امیدوار هستیم با واگذاری این مجموعه‌ها به بخش خصوصی شاهد رونق آنان و ارائه خدمات به مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نخستین شهرک صنعتی زنان در سبزوار راه اندازی می شود

نظرت را بنویس
comments

فتح الهی

آقای فرماندار با شناختی که از سابقه کاری جناب عالی در دوره های قبل از شما هست علاقه مندی شما به صنعتی کردن سبزوار زیاد می باشد لطفا برای تسریع در این هدف پیگیر این باشید که سبزوار هم مانندشهرستانهای همجوار به عنوان منطقه محرم شناخته بشود تا نه تنها از تسهیلات دولتی بهرمند شوند بلکه معاف از مالیات گردند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما