یادواره شهدای امنیت پایدار گروه 47 مهندسی سلمان سبزوار برگزار شد

سبزوار - ایرنا - همزمان با نخستین سالگرد سه شهید امنیت سبزوار روز پنجشنبه 'یادواره شهدای امنیت پایدار گروه 47 مهندسی سلمان سپاه پاسداران' در سبزوار برگزار شد.
 این یادواره با حضور جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، شماری از مسوولان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی خراسان رضوی، امام جمعه، فرماندار، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع سبزوار برگزار شد.

فرمانده گروه مهندسی 47 سلمان سبزوار در این مراسم معنوی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: برگزاری یادواره های شهدای عزیز نشان دهنده امتداد اقتدار، ایثارگری و شهادت طلبی و بالا بردن انگیزه خانواده های شهدا و مردم فهیم کشورمان است.


سرهنگ پاسدار 'محمد آروین' همچنین به خدمات شهدای امنیت اشاره و بیان کرد: این شهدای عزیز دیار سربداران توانستند درمرزهای جغرافیایی شمال غرب و جنوب شرق کشورمان با ایجاد راههای مواصلاتی و سنگرهای مقاوم و ایمن در کمترین زمان به بالاترین اهداف مسوولین عالی رتبه به ویژه فرمانده معظم کل قوا لبیک گویند.

امام جمعه فریمان نیز در این یادواره گفت: شهدا جان خویش را نه برای سود دنیا و پاداش بهشت که فقط برای رضای پروردگار نثار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین 'سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری' افزود: شهدا چون پروانه دور شمع نظام جمهوری اسلامی، امام، رهبری و اسلام ناب محمدی در حرکت هستند.

وی همچنین تبعیت از ولایت فقیه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارزشهای دینی و خدمتگزاری صادقانه را از وظایف پیروان شهدا عنوان کرد.

گروه 47 مهندسی سلمان سبزوار 308 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است که هفت شهید از این شهیدان به عنوان شهدای امنیت پایدار پس از دوران دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نائل شده اند.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما