پیست جدید موتور کراس شهرستان سبزوار راه اندازی می شود

در آینده‌ای نزدیک پیست موتورسواری (موتورکراس) و اتومبیلرانی (آفرود)در ۱۵ کیلومتری سبزوار افتتاح خواهد شد.
سید روح الله دلبری مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی سبزوار اعلام  کرد این پیست در ۱۵کیلومتری شهر سبزوار  به مساحت تقریبی پنج هکتار در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل ساخت، خاکبرداری و طراحی این پیست انجام شده و در تلاش هستیم که احداث مسیر این پیست که مخصوص موتورکراس است را نیز طی هفته‌های آینده به پایان برسانیم.

همچنین آقای عامری دبیر موتورکراس سبزوار با اشاره به استقبال جوانان شهرستان از این پیست، تصریح کرد: پیست موتورسواری سبزوار با تلاش بخش خصوصی راه اندازی شده و اقدامات پایانی آن طی چند هفته آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای احداث پیست موتور سواری مشکلاتی وجود داشت، خاطرنشان کرد: گرفتن مجوز از دستگاه زیربط  و مسائل امنیتی یکی از بزرگترین مشکلات احداث این پیست بود، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه سریعتر پیست موتور سواری شهر سبزوار  را به منظور استفاده جوانان به بهره برداری برسانیم.

وي افزود: هم اكنون ورزشكاران زيادي در اين رشته در سطح شهرستان فعالیت دارند كه ايجاد پيست و فعال بودن هيئت اتومبيلراني و موتورسواري در شهرستان‌ها از برنامه‌هاي مهم اين هيئت به شمار مي‌رود. عامری گفت: اين رشته ورزشي از رشته‌هاي پرطرفدار است، از اين رو از مسئولان انتظار داريم تا هيئت اتومبيلراني و موتورسواري را حمايت كنند. وي با قدرداني از تمامی مسئولینی که در تلاش برای ساخت این پیست همکاری نموده اند،  اظهار داشتند که تا کنون نزدیک به ۶۰۰ ميليون ريال از سوی بخش خصوصی براي احداث و احياي پيست اتومبيلراني و موتورسواري مركز شهرستان سبزوار هزینه صرف شده است.

رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري شهرستان با اشاره به برگزاري مسابقات موتورسواري در دیماه ۱۳۹۳ كه با حضور موتورسواراني از استان‌هاي خراسان رضوي و در سطح کشور برگزار مي‌شود، اظهار اميدواري كرد تا با تأمين منابع مالي و حمايت مسئولان اين مسابقات دوستانه تداوم يابد. پيست موتورسواري شهرستان سبزوار در جاده اسفراین ابتدای ورودی روستای سدید قرار دارد.

منبع: http://mafs.ir/eftetah_1/

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبزوار میزبان نخستین دوره از مسابقات اسب دوانی سرعت در شرق ایران

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما