سخنی با فرماندار سبزوار؛ چرا ششتمد بخشدار ندارد؟

بخشدار ششتمد به داورزن رفت و صندلی بخشداری خالی است.

با روی کار آمدن هر دولت زمزمه های تغییر در لایه های مختلف مدیریتی به گوش می رسد و زمزمه تغییرات در شهر ششتمد نیز از بدو روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به گوش می رسید و یکی از این تغییرات بدون تردید در جایگاه بخشداری بود.

از مدت ها قبل نام های فراوانی جهت تصدی پست بخشدار ششتمد به گوش می رسید و بعد از مدتی این شایعه فروکش می کرد اما آنچه که قطعی بود رفتن بخشدار سابق ششتمد بود.

و این اتفاق افتاد و حکم ایشان در سمت معاونت فرمانداری داورزن صادر و ابلاغ و ایشان در محل کار جدید حاضر شد و هرچند منابع آگاه خبر از تودیع و معارفه در هفته گذشته و حتی دیروز و امروز می دانند اما گویا خبری نیست و قرار است تا اطلاع ثانوی صندلی بخشدار ششتمد خالی بماند.

اما سخنی با معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار

جناب آقای مهندس برادران

ششتمد نیازمند بخشداری است که بتواند کارهایی که توسط مردم و با حمایت شما بزرگوار و برخی از مسئولین خدوم آغاز شده پیگیری نماید.


آقای فرماندار علیرغم تخصیص اعتبار برای مرکز درمان بستر ششتمد هنوز عملیات اجرایی این پروژه آغاز نشده  ، و بخشدار می تواند بعنوان پل ارتباطی دستگاههای اجرایی در ششتمد و سبزوار زمینه ساز آغاز این پروژه حیاتی و مهم در ششتمد ما باشد.

آقای فرماندار بخشی از اعتبار خط انتقال آب شرب ششتمد تخصیص یافته است چه کسی بایستی پیگیری تحقق این پروژه باشد آیا سه ماه فصل زمستان و دو ماه اولیه فصل بهار می توان فرصتی برای تحقق وعده معاون محترم وزیر باشد(آقای مهندس جانباز در حضور مسئولین و مردم در ششتمد قول اجرای این خط انتقال تا قبل از فصل کرما در سال 94 را داده اند)

و ....

حال تعلل در معرفی بخشدار و یا سرپرست بخشداری چه معنا و مفهومی دارد!

منبع: آوای دیار فرید

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

عکس یادگاری احمد برادران فرماندار سبزوار در جمع جوانان ششتمد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما