سبزوار میزبان مسابقات قهرمانی موتور کراس خراسان رضوی

سبزوار میزبان مسابقات قهرمانی موتور کراس استان

مدیر روابط عمومی هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی سبزوار از برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی استان خراسان رضوی در سبزوار خبر داد.

روح الله دلبری در این باره اظهار داشت:مسابقه موتورسواری کراس روز جمعه ۱۲ دی ماه ساعت ۸ صبح با حضور شرکت کنندگانی از شهر های مشهد- نیشابور – کاشمر- بردسکن – تریت حیدریه- گناباد و بجستان با هماهنگی  اداره تربیت بدنی شهرستان سبزوار و این هیئت برگزار می شود.

وی افزود:این مسابقه همزمان با سالروز حماسه ۹ دي ماه ، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، در محل پیست موتورسواری سبزوار در مسیر روستای افچنگ جاده اسفراین برگزار می گردد.
عنایتی رئیس موتور سواری و اتومبیلرانی سبزوار با تقدیر از مساعدت های مسئولین و به ویژه بخش خصوصی برای ساخت پیست و حمایت از ورزش های جمعی افزود این دوره مسابقات قهرمانی استان با استقبال خوبی از جانب موتورسواران شهرهای مختلف قرار گرفته است که به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات موتورسواری کراس ،جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

بنابر این گزارش ، از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به عمل می آید که با شماره ۰۹۱۵۱۷۱۱۳۵۶ مسئول کمیته موتورکراس آقای پرویزیان هماهنگی های لازم را به عمل بیاورند.

منبع: http://mafs.ir/motorcross/

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پیست جدید موتور کراس شهرستان سبزوار راه اندازی می شود

نظرت را بنویس
comments

وحید علیزاده

با سلام من از همه مسولین این هیعت موتور کراس اقای پرویزیان و اقای عنایتی کمال تشکر را دارم خیلی زحمت کشیدن ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما