در بخش نویسندگی

علی ششتمدی برنده تندیس ذرین جشنواره رادیو جوانه شد

یک هنرمند جوان سبزواری در اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره ملی جوان و رادیو جوانه، موفق به کسب مقام اول نویسندگی و دریافت تندیس ذرین این جشنواره شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، علی ششتمدی دقایقی قبل طی ارتباطی تلفنی به خبرنگار اسرارنامه گفت: برنامه فوتبال فرهنگی که از سبزوار در چهارمین جشنواره رادیو جوانه حضور یافته بود، برای رقابت در بخش برنامه سازی این جشنواره از بین 2500 اثر رسیده از سرتاسر کشور به عنوان یکی از 25 کاندیدا معرفی شد و در آیین اختتامیه این جشنواره که در برج میلاد تهران برپا گردید، مقام اول بخش نویسندگی برنامه های رادیویی به هنرمند سبزواری رسید.

گفتنی است، علاوه بر علی ششتمدی در جایگاه نویسنده برنامه «فوتبال فرهنگی» محمد کریمی، محمود آهنج، احسان افچنگی و مرتضی کیقبادی نیز به ترتیب به عنوان تهیه کننده، کارگردان، گوینده و صدابردار در تهیه این اثر رادیویی مشارکت داشته اند.

نام این هر چهار هنرمند سبزواری ، در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که مدتی است توسط مجله اسرارنامه در حال تهیه می باشد، درج شده است. (برای مشاهده این فهرست هم اکنون روی اینجا کلیک کنید)

گفتنی است در صورتی که در ساعات آینده اخبار و اطلاعات بیشتری از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رادیو جوانه به تحریریه اسرارنامه برسد، برای مخاطبان گرامی، در همین وبسایت منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است، هنرمندان جوان سبزوار در عرصه برنامه سازی رادیویی، هم اکنون برنامه «صدای سبزوار، شهر دانش» را هر یک شنبه از رادیو استانی خراسان در حال پخش دارند.(منبع)

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

حضور هنرمندان سبزواری در جشنواره ملی رادیو جوان / عدم حمایت مسئولان باعث دلسردی هنرمندان نشد

نظرت را بنویس
comments

تیترتان را اصلاح نمایید «علی ششتمدی» نه علی ششتمد

کریمی خواه

سلام.به به..چه عالی...باعث افتخار برای ما سبزواری ها..تبریک میگم به آقای ششتمدی...با آرزوی موفقیت های بیشتر برای ایشان.

رضا

سلام اسرار نامه عزیز.اگه منبع خبر یا سایتی که برگزیدگان رو اعلام کرده بگید ممنون میشم.گشتم چیزی پیدا نکردم .تشکر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما