گزارشی ناراحت کننده از تبدیل شدن یخدان های تاریخی سبزوار به پاتوق معتادان و اراذل

علی دلک آبادی یکی از خبرنگاران عکاس سبزوار است که گزارش های تصویری او از رویدادهای خبری و یا آثار تاریخی و سوژه های فرهنگی و اجتماعی دیار سربداران در رسانه های مختلف ملی و محلی منتشر شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، جدیدترین گزارش تصویری علی دلک آبادی متعلق به وضعیت اسف باری است که این روزها در سایه بی توجهی و بی مدیریتی اداره میراث فرهنگی سبزوار و خراسان رضوی گریبان گیر یخدان های تاریخی جنوب شهر سبزوار شده است.

مکان هایی که هرچند میراث فرهنگی ثبت شده ایران در فهرست آثار ملی هستند، اما حالا به پاتوق هایی برای گردهم آمدن اراذل و معتادان و مکانی نا امن در حاشیه جاده کمربندی سبزوار، تبدیل شده اند.

این گزارش تصویری دلک آبادی، ابتدا در خبرگزاری تسنیم و سپس در وبسایت پرمخاطب خبرآنلاین منتشر شده است.

در وبسایت خبرآنلاین که این گزارش تصویری منتشر شده است، مخاطبی بدون ذکر نام نظر کوتاهی ارسال کرده و پیشنهاد داده، می توان این یخدان ها را به قهوه خانه [و یا چای خانه سنتی] تبدیل کرد تا هم دارای متولی دلسوز شود و هم مشتریان زیادی با مراجعه به آنجا، محل درآمدزایی جدیدی برای شهر ایجاد کنند. (منبع) این نظر در وبسایت خبرآنلاین تا کنون با استقبال تعدادی از بینندگان مواجه شده و رأی موافق دریافت کرده است.

اسرارنامه هم اکنون در بخش عکس نامه همین وبسایت گزارش کامل علی دلک آبادی از یخدان های سبزوار را بازنشر داده است.برای مشاهده این گزارش روی پیوند زیر کلیک کنید:

مرگ یخدان های تاریخی سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

میراث فرهنگی سبزوار در خطر نابودی بی تدبیری مسئولان در دولت تدبیر و امید!

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما